Israel Sellem/POOL

בנט משתלח: "אין הגיון בשגעון – לא חשבתי שביבי ילך על קטע של כסף לחמאס"

בנט המשיך להשתלח ביו"ר האופוזיציה ברקע הפרסומים שכספים קואליציוניים יגיעו לרצועת עזה והוסיף: "כסף לחמאס כי זאת נקודה תרופה שלו - הרי מזוודות הכסף לחמאס זו המצאה שלו - אני הפסקתי את זה"

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (רביעי) בישיבת סיעת ימינה לתקציב המדינה שצפוי להיות מאושר השבוע בכנסת ועקץ את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ״אנחנו בתוך אם כל הקמפיינים, פייק בעוצמות אדירות", פתח יו"ר ימינה את דבריו והוסיף: "אגב, אני לא חשבתי שביבי ילך על קטע של כסף לחמאס כי זאת נקודה תרופה שלו – הרי מזוודות הכסף לחמאס זו המצאה שלו – אני הפסקתי את זה", הדברים נאמרו למרות שהכסף ממשיך לזרום לעזה בדרכים אחרות.

בנט המשיך להשתלח ביו"ר האופוזיציה ברקע הפרסומים שכספים קואליציוניים יגיעו לרצועת עזה והוסיף: "אין הגיון בשגעון – אני אומר פה את המובן מאליו – אין אגורה מתקציב המדינה שעוברת לעזה, או לחמאס. אין סעיף תקציבי כזה ולא יהיה כזה". לדבריו, "זה שקר מהיסוד".

בנט המשיך לנתח את מהלכיו של ראש הממשלה לשעבר: "האסטרטגיה שלו כרגע זה לייצר חייץ בין מרכיבי הקאולציה. הוא ישתמש בכל הכלים שברשותו. יש תשובה אחת לכל זה וזה העברת התקציב. ברגע שנעביר את התקציב זה יתן לנו יציבות".

על רקע הקריאות נגד בנט במחנה הלאומי אמר: "לא צריך להוכיח שאנחנו ימניים ולא צריך להוכיח שניצחנו. צריך להעביר תקציב. זה הניצחון". לסיום הוסיף: "אתם תראו שיש גבול למכונה הזו. היא תחלש במידה ניכרת. כבר עכשיו הם לא מצליחים להחביא את הבקיעים בתוכם. חכו ליום שאחרי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמר הנוכל….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו