Olivier Fitoussi/Flash90

איווט ליברמן ממשיך בהרס הדת: "נקדם את מתווה הכותל וחוק הגיור"

אחרי שהעביר יחד עם שותפיו חובשי הכיפות את המתווה שיהרוס את הכשרות בישראל, ממשיך איווט ליברמן במסע ההרס ומצהיר היום כי בחודש הקרוב יקדמו את מתווה הכותל עם שליטה לרפורמים ואת הרפורמה בחוק הגיור, שימנע פיקוח

הממשלה של בנט ולפיד ממשיכה לפעול נגד המדינה היהודית: שר האוצר איווט ליברמן הצהיר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו כי בחודש הקרוב יקדמו את מתווה הכותל, האמור להביא שליטה לתנועה הרפורמית במקום הקדוש, ואת מתווה הגיור שיאפשר לרבני ערים לגייר – כולל במקומות בהם רבני הערים מזוהים עם תנועות מקלות.

לדברי ליברמן, "העברת התקציב יצרה נכס חשוב מאוד שחייבים לשמור עליו, הנכס הזה נקרא יציבות פוליטית. ולכן אני מנצל את ישיבת הסיעה לפנות לראשי המפלגות: לא להפתיע ולהביך אחד את השני, הכל צריך להיות מתואם ומוסכם מראש".

בנוסף אמר כי צריך לפעול לרפורמה במערך הגיור ולקדם את מתווה הכותל. "נבקש לקדם בחודש הקרוב את נושא הגיור ע"י רבני העיר ומתווה הכותל".

לגבי צירוף חרדים לקואליציה אמר ליברמן: "הקואליציה לא רחבה אבל יציבה מאוד. גם בלי הרחבה, אני משוכנע שהיא תוציא את ימיה". עוד הוסיף: "חושב שהיינו מאוד ברורים לגבי צירוף החרדים, דעתנו לא השתנתה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו