Avshalom Sassoni/Flash90

הורוביץ: "יש התקפות נבזיות ברשתות על רופאים וגם עליי יש איומים"

שר הבריאות טען כי "אנשים בצוות המומחים לא רוצים להיחשף בגלל האיומים וההפחדות". על אפשרות ביצוע חיסוני הילדים בבתי הספר: "לא יודע אם זה יקרה כבר בשלב הראשון". תוקף את אמירתה של שקד: "לא היה שום 'פייק' בקורונה"

לקראת הדיון בחיסון ילדים נגד קורונה, שיתקיים בדלתיים סגורות, שר הבריאות ניצן הורוביץ סיפר לכאן רשת ב שגם הוא סופג איומים בנושא. "אנשים בצוות המומחים לא רוצים להיחשף בגלל האיומים וההפחדות", הוא אמר. "יש התקפות נבזיות ברשתות על רופאים, על מי שמוביל את המערכת וגם עליי יש איומים. אנשים נותנים את הנשמה למען הבריאות וסופגים איומים מאנשים מופקרים וחסרי אחריות".

שר הבריאות הדגיש שברגע שתתקבל ההחלטה על חיסון ילדים, מלאי החיסונים יהיה זמין לכל מי שירצה. לגבי מתן חיסונים בבתי הספר הוא אמר: "אני לא יודע אם זה יקרה כבר בשלב הראשון. אם נראה שזה מה שצריך נחסן איפה שרק אפשר". על התרופה החדשה של פייזר נגד קורונה הוא הוסיף כי "הצוותים שלנו בודקים את העניין. אם נגיע למסקנה שאנחנו צריכים את התרופה – נקבל אותה".

בה בעת, השר הורוביץ התראיין לגל"צ – וביקר את שרת הפנים איילת שקד, על רקע הציוץ מעורר הסערה שלה אתמול. "לא היה פייק בכלל", אמר הורוביץ. "זה היה גל קשה שהביא את מערכת הבריאות למאמץ דרמטי. שמח שהצלחנו להתגבר על הגל הזה בלי סגרים ובלי השבתה המונית".

הוא הוסיף כי "הלקחים שלנו הם לא לעשות מסיבת סיום ולא לבטל את כל ההגבלות, כמו שהממשלה הקודמת עשתה כאשר ביטלה את הגופים שעסקו בקורונה. אנחנו נשאיר את היחידות פועלות כי אנחנו צריכים להיות מוכנים למה שיגיע בהמשך".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו