Yonatan Sindel/Flash90

התקפות השמאל נגד שר הביטחון: "אני חושש מרצח פוליטי"

שר הביטחון בני גנץ חשף הסתה חמורה נגדו מצד אנשי שמאל ולדברי יו"ר סיעת כחול לבן, "יש דרך לתקוף וזה בסדר, אי אפשר תמיד לממש את כל המצע שלך. אבל יש דרך וסגנון, והסגנון שחווים היום הוא אלים ובעייתי מאוד"

שר הביטחון בני גנץ סיפר השבוע כי הוא עובר מסע הסתה מצד פעילי שמאל, ולכן עליו להחליף את הטלפון שלו לעיתים קרובות. ח"כ איתן גינזבורג שוחח עם בן כספית וינון מגל ב103 ואמר כי הוא חושש מרצח פוליטי.

לדברי יו"ר סיעת כחול לבן, "יש דרך לתקוף וזה בסדר, אי אפשר תמיד לממש את כל המצע שלך. אבל יש דרך וסגנון, והסגנון שחווים היום הוא אלים ובעייתי מאוד".

"אני חושב שהיה טוב אם לא היה מגיע למחוזות שהוא מגיע, והוא גם היה בשנה שעברה. היו מילים מאוד קשות ברמה של השוואה לנאצים, מחלות ואיחולים שנזכה למחלות. אני חוויתי את זה באופן אישי".

עוד הוסיף והודה: "אני חושש מרצח פוליטי, אני חושש מפגיעה אלימה במנהיגים. השיח שלנו התדרדר מאוד, אנחנו לא מכבדים. אנחנו יכולים להתווכח ולומר דברים, אבל יש דרך לומר את הדברים, אפשר לברור מילים. השפה הנמוכה, האלימות, וכל הדברים האלה שאנחנו רואים – לא צריכים להיות. אין להם מקום, נקודה".

"גם אנחנו, חברי כחול לבן, כשהחלטנו להקים ממשלת אחדות חטפנו וחטפנו חזק. יותר מכולנו חטף בני גנץ. אלה היו תקופות מאוד אפלות ומכוערות. אני חוויתי את זה מאוד קשה וגם חבריי".

גינזבורג סיכם באומרו: "צריך לדבר על המהות, והיא, שאנחנו נמצאים בתקופה נורא אלימה בשיח ובהתנהלות, ואנחנו צריכים, כולנו, להרגיע".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו