"נפל לנהר ונסחף": חיפושים אחרי ישראלי שנעדר במקסיקו

ינאי רימון בן ה-24 משדרות נעדר מאתמול לאחר שחברו שטייל איתו דיווח כי הוא נפל לנהר מגובה של חמישה מטרים ונסחף בזרם • משלחת של חברים ותושבים מקומיים מחפשת אחריו בשלל אמצעים - בין היתר באמצעות הטסת רחפן באזור

‏חשש לחייו של ישראלי שמטייל במקסיקו: ינאי רימון בן ה-24 משדרות נעדר מאתמול (רביעי), לאחר שחברו שטייל איתו דיווח כי הוא נפל לנהר מגובה של חמישה מטרים ונסחף בזרם. לפי החבר, כמה מטרים משם נמצא מפל גבוה.

על פי הידוע, רימון החליק מגובה 5 מטרים ונפל מול עיני חבריו למי הנהר, שנמצא בסמוך לגבול עם גואטמלה, בשעה 23:00 (שעון ישראל) ביום רביעי. משלחת של חבריו ותושבים מקומיים יצאה לחפש אחריו, כשנותרו רק 3 שעות אור. עם רדת הלילה התחילו בחיפוש אווירי באמצעות רחפן. כשהגיע הבוקר, בשעה 14:00 שעון ישראל, התחדשו החיפושים.

קונסול ישראל במקסיקו, שמואל איתן, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, בשיתוף עם חברת הביטוח PassportCard וחברת MAGNUS איתור וחילוץ מפעילים כוחות מקומיים בשטח, ובמקביל צוות מטעמם הוטס למדינה להרחבת מאמצי האיתור בשטח.

ממשרד החוץ נמסר: "מטייל ישראלי בן 25 נעדר מאתמול, לאחר שנסחף במפל באזור העיירה לאס נובס במקסיקו. כוחות איתור וחילוץ מקומיים פעלו במשך שעות במקום, בסיוע כוחות וכלים מיוחדים, אך הצעיר טרם אותר. משפחת הנעדר בארץ מעודכנת בפרטים".

צפו בתיעוד מהאזור בו נפל רימון:

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture