אילוסטרציה. צילום: Flash90

כחצי שנה לאחר מבצע "שומר החומות": שישה תושבי הנגב נעצרו בחשד לאלימות

מהמשטרה נמסר כי היום לפנות בוקר עצרו שוטרי משטרת ישראל 4 בגירים ו-2 קטינים תושבי הנגב, בחשד למעורבות באירועי האלימות והפרות הסדר במהלך מבצע שומר חומר. כל החשודים הועברו לחקירה

שישה תושבי הנגב נעצרו הבוקר (שני) בחשד למעורבות באירועי אלימות והפרות סדר שהתרחשו במהלך מבצע "שומר החומות". ההודעה מגיעה לאחר כחצי שנה של חקירות במשטרה מאז מבצע שומר החומות.

מהמשטרה נמסר כי היום לפנות בוקר עצרו שוטרי משטרת ישראל 4 בגירים ו-2 קטינים תושבי הנגב, בחשד למעורבות באירועי האלימות והפרות הסדר במהלך מבצע שומר חומר. כל החשודים הועברו לחקירה.

במשטרה אמרו לאחר תפיסתם של החשודים כי "המשטרה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד מפרי חוק ותביא למיצוי הדין עם המעורבים, גם בחלוף זמן".

בהודעת המשטרה נכתב כי מאז הפרות הסדר במבצע שומרי חומות נמשכה חקירת המשטרה לאיתור ומעצר כלל המעורבים באירועי הפרות הסדר והבוקר עצרו חוקרי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי 6 חשודים אשר על פי החשד היו מעורבים במספר אירועי אלימות והפרות סדר הכוללות ידוי אבנים, הבערת צמיגים וכן 3 נסיונות לינץ בנהגים בכביש 6 באזור לקיה.

יצוין כי ששת החשודים תושבי הנגב שנעצרו הבוקר על ידי כוחות המשטרה הועברו לחקירה בנוגע למעשיהם במהלך מבצע שומר החומות ובהמשך תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו