דיווח: ישראל פנתה לאבו דאבי, ראש המל"ל האמירותי התערב וסייע בחילוץ

בית המעצר. צילום: אבי כהן - ישראל היום

דיווח: ישראל פנתה לאבו דאבי, ראש המל"ל האמירותי התערב וסייע בחילוץ

ישראל העבירה אמש מסרים לאבו דאבי ולפיהם האזרחים שנעצרו הינם אזרחים תמימים, ראש המל"ל האמירותי שנחשב לבעל קשרים עם גורמי ביון ומודיעין בכירים בטורקיה. העקבות הפנייה הוא התערב וסייע בשחרורם

במסגרת הניסיונות של ישראל לחלץ את בני הזוג אוקנין מטורקיה, ישראל פנתה לראש המועצה לביטחון לאומי של איחוד האמירויות, שייח טחנון בן זאיד בבקשה שיסייע להביא לסיום הפרשה, כך פורסם הבוקר (חמישי) ב'ישראל היום'.

הפנייה נעשתה בשל העובדה שראש המל"ל האמירותי נחשב לבעל קשרים עם גורמי ביון ומודיעין בכירים בטורקיה, כמו כן הוא נחשב לבעל קשר מצויין בקרב בכירי ממשל באנקרה ולמקורבים לארדואן.

לאבו דאבי הועברו אמש מסרים ברורים מישראל ולפיהם, מדובר בשני אזרחים תמימים זוג נשוי הורים לילדים. בנוסף, הבהירה ישראל כי מעולם בני הזוג לא עבדו בשום ארגון ביון ישראלי, באמירויות השתכנעו ופעלו למען שחרורם.

כזכור אמש פורסם ב'ישראל היום' כי המאמצים לחילוץ בני הזוג הישראלי מטורקיה עולים שלב, כאשר מדינה שלישית מסייעת לישראל להביא לשחרורם של בני הזוג ולחזרתם לארץ. כעת לאחר שובם של הישראליים ארצה ניתן לחשוף שהמדינה היא איחוד האמירויות וכי מי שהתערב הוא ראש המל"ל האמירותי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו