הרבנות הראשית בחיפה תשלול תעודות כשרות לחוגגים את יום חגם

ברבנות הראשית בחיפה מזהירים מקום שיערוך מסיבה ביום חגם תישלל תעודת הכשרות. גורמים אנטי דתיים: "זה לא חוקי". יו"ר המועצה הדתית אבי ויצמן: "אנו פועלים לפי ההנחיות".

ברבנות הראשית בחיפה מזהירים: מקום שיערוך מסיבות סוף שנה של השנה האזרחית תישלל ממנו תעודות כשרות . גורמים ברבנות חיפה מדגישים, אנו פועלים על פי הוראות הרבנות הראשית לישראל. בהנחיות משמע כי: "אין רשות לערוך מסיבות סוף שנה עם סימנים לא יהודים".

קרא עוד:

[postim]

גורמים אנטי דתיים וחלקם אינם יהודים אומרים: "אנו מאמינים שבחיפה זה לא יעבוד כי יש בעיר יותר מדי אנשים שמבינים ויודעים שזה רק יכול להזיק לנו כאנשי עסקים וכבני אדם אחד לשני. המסיבות יתקיימו ביום שני בערב, כך שאין חשש מחילול השבת. גם האוכל כשר, ולמרות זאת המכתב הזה נשלח לקראת סוף השבוע לכל בעלי האולמות, בתי המלון והמסעדות בעלי תעודות הכשרות בחיפה".

יו"ר המועצה הדתית בחיפה אמר לכתבים: "אומנם יש תקנות של הרבנות הראשית משנת תשס"ה, אבל אני מבטיח שבשנה הבאה יוצאו מכתבים יותר מפורשים ויותר מתוקנים".

ברבנות הראשית חיפה מסבירים: "מדובר בהוראה כלל ארצית ורבת שנים. אבל חשוב להבהיר, יום חגם באירופה היה מתבטא בימים שבהם נערכו פוגרומים ביהודים. ולכן הרבנות מנסה למנוע את המסיבות האלה. הסממנים האלה הם סממנים של עבודה זרה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו