ברנע בהדלקת הנרות הערב עם הנשיא ובנט

ראש המוסד הצהיר: "לאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני – זו התחייבותי"

ראש המוסד הנכנס דוד ברנע הבטיח הערב כי איראן לעולם לא תגיע לנשק גרעיני. לדבריו, "איראן חותרת להגמוניה אזורית, מתנהלת בטרור אותו אנו בולמים יום-יום בכל רחבי העולם, ומאיימת באופן מתמשך על יציבות המזרח התיכון"

ראש המוסד דוד ברנע אמר הערב (חמישי) בטקס הענקת תעודות הצטיינות לעובדי הארגון כי הוא מתחייב בשם המוסד כי "לאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני". ברנע כינה את הסכם הגרעין האיראני "בלתי נסבל" והביע תקווה ש"לא יגיעו אליו".

בטקס חלוקת התעודות ל-12 עובדי המוסד שנערך מדי שנה בחג החנוכה בבית הנשיא בירושלים אמר ברנע כי, "ברור שאין צורך באורניום מועשר ל-60% למטרות אזרחיות".

אין צורך בשלושה אתרים עם אלפי צנטריפוגות פעילות אלא אם כן קיימת כוונה לפתח נשק גרעיני". ראש המוסד דוד ברנע הוסיף כי מדובר ב"הסכם גרוע, שאני מקווה שלא יגיעו אליו, הינו בלתי נסבל".

ראש המוסד הוסיף ואמר כי "איראן חותרת להגמוניה אזורית, מתנהלת בטרור אותו אנו בולמים יום-יום בכל רחבי העולם, ומאיימת באופן מתמשך על יציבות המזרח התיכון. לכן, עינינו פקוחות, אנו דרוכים, ונעשה יחד עם עמיתינו במערכת הביטחון את כל שנדרש כדי להרחיק את האיום ממדינת ישראל, ולסכלו בכל דרך".

ברנע אף הבטיח כי "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני, לא בשנים הקרובות, לעולם לא, זו התחייבותי, זו התחייבות המוסד". לדבריו, "העבודה במוסד מחייבת השקעה רבה ומתמשכת. זה לא מאמץ חד פעמי או רגעי. זו דרך חיים של שירות, שירות טוטאלי, שירות בחוד המבצעי של המוסד מסכן חיים וחירות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק בעזרת ה בלי כוחי ועוצם ידי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו