זעזוע בתולדות אהרן: צמיגי רכבו של האדמו"ר נוקבו

מסרבים להאמין שאכן ישנם אנשים המסוגלים להגיע לשפל שכזה, להשבית את רכבו של האדמו"ר | לעת עתה אין השערה מי עומד מאחורי המעשה

חוצפה וחציית קו אדום: רכבו של כ"ק אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א נוקב הלילה על ידי אלמונים.

קרא עוד:

[postim]

משמשי האדמו"ר שניגשו הבוקר אל הרכב, מגלים לחרדתם כי שני הצמיגים, הקדמי והאחורי לכיוון הכביש מנוקבים, כשהתכופפו אל הצמיגים גילו עשרות מסמרים נעוצים בהם, מה שמוכיח כי יד זדונית ומכוונת עשתה זאת, כדי להשבית את הרכב ולשבש את סדר יומו של האדמו"ר.

האדמו"ר מתולדות אהרן העושה את דרכו מידי בוקר מביתו לעבר הישיבה קטנה בשכונת מאה שערים, רצה הבוקר לצאת כהרגלו להתפלל עם הבחורים שחרית, אך התעכב קמעא עד שנמצא לו רכב חלופי, בעקבות המעשה הנפשע.

בחסידות תולדות אהרן המומים ממעשה הבריונות וחציית כל הקווים בנסיון לפגוע באדמו"ר עצמו, עם זאת עדיין אין כיוון מה המניע ומי עומד מאחורי המעשה, לפי גורמים שונים בחסידות הרקע הוא ככל הנראה על ידי קבוצת סיקריקים שמתקיפים לאחרונה את החצר, לאור חילוקי דעות בנושאים שונים.

צלם חדשות 24 שמואל בן ישי תיעד

רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (1) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (2) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (3) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (4) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (5) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (6) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (7) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (8) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (10) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (13) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (14) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (15) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (16) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (17) רכבו של האדמו''ר מתולדות אהרן מנוקב - צילום חדשות 24 (19)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה צריך לעשות בלגן משטויות ? אין שום זעזוע !
האדמו"ר לא נוסע כל יום לעבר הישיבה רק היום הוא נסע כדרכו לבוא מידי פעם לתפילה בכל הישיבות שלו,
זה שניקב את הצמיגים כלל לא התכוין לאדמו"ר כי אם לנהג של האדמו"ר שהי'ה המעביד שלו עד לפני זמן קצר ועכשיו רצה לנקום בו על זה שפיטר אותו.

אין השערה?
ברור לכולם שמעשה מזעזע זה נעשה ע"י אותם בריונים המתנכלים כבר כמה שנים לכ"ק מרן אדמו"ר מתו"א שליט"א.

חוצפה

כל כך הרבה תמונות מכיוון אחד, למה לא עברו לצד השני של הרכב???

זעזוע, הלם, חוצפה וחציית קו אדום, מסרבים להאמין, גיפערלעך, שומו שמים, הזדעזעי א"י ד' מאות פרסה וכו', האדמו"ר התעכב קמעא עד שנמצא לו רכב חלופי. מקען מיינען, סה"כ הפסד של כמה מאות שקלים.
איך האב נישט מורא אז דער רבי שליט"א איז גישטאנען אין די מיטן גאס א האלבע שעה. מזעט אויך נישט אין די בילדער.

למה צריך לעשות בלגן משטויות ? אין שום זעזוע !
האדמו”ר לא נוסע כל יום לעבר הישיבה רק היום הוא נסע כדרכו לבוא מידי פעם לתפילה בכל הישיבות שלו,
זה שניקב את הצמיגים כלל לא התכוין לאדמו”ר כי אם לנהג של האדמו”ר שהי’ה המעביד שלו עד לפני זמן קצר ועכשיו רצה לנקום בו על זה שפיטר אותו.

לפני שאתה שואל קרא את כל הכתבה:
"משמשי האדמו”ר שניגשו הבוקר אל הרכב, מגלים לחרדתם כי שני הצמיגים, הקדמי והאחורי – לכיוון הכביש – מנוקבים"

כל לשונות הזעזוע והמחאה האלו הן פשוטות שאולות מלשונות הזעזוע ממודעות המחאה המפוצצות של את"ק הצצות חדשים לבקרים.
מזעזע

למה אתה מוחק את זה

אם יהודי עשה את זה מובטחני שלא יוציא את שנתו

כוונתך מסתמא שלא יוציא שינתו מרוב חראפערייען . . .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו