מנכבדי חסידות קרלין: המתמיד שחינך את ילדי ירושלים נפטר בפתאומיות

המנוח הרב החסיד רבי מאיר לייב שפירא זצ"ל היה אדם שהשקיע את כל כוחותיו בעסק התורה. תושבי ירושלים של מעלה חיבבו והעריצו אותו עד למאוד בשל אופיו הנינוח והייחודי. הבוקר באורח פתאומי הוא נפטר בשנת ה-88 לחייו

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה על פטירתו הפתאומית של הרב החסיד רבי מאיר לייב שפירא זצ"ל מחשובי ונכבדי חסידות קרלין בעיר ירושלים והוא בשנת השמונים ושמונה לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי מאיר לייב שפירא זצ"ל היה אדם שהשקיע את כל כוחותיו בעסק התורה. תושבי ירושלים של מעלה חיבבו והעריצו אותו עד למאוד בשל אופיו הנינוח והייחודי.

במשך שנים רבות הוא היה נחבא אל הכלים כשהוא היה שקוע יום ולילה בעסק התורה בבתי המדרשות הפזורים בשכונת גאולה ומלכי ישראל בירושלים. במהלך השנים הוא החל לשמש כמלמד בחינוך העצמאי ושמו יצא לתהילה.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' על אדם פשוט ועניו שהיה אוהב ללמוד ללא הפסקה. "הוא היה יושב ולומד במשך שעות רבות במנגינה ערביה, ובמתיקות שאין דומה לה. הוא היה אדם שמח שתמיד חייך ותמיד עודד אחרים".

הבוקר, באורח פתאומי התמוטט המנוח רבי מאיר לייב שפירא זצ"ל במעונו ברחוב צפניה שבירושלים. כוחות ההצלה שהוזעקו למעונו פינו אותו לבית החולים ולאחר פעולות החייאה ממושכות נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתו למגינת לבם של מכריו הרבים ובני משפחתו הכבודה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו