בואש ופרשים: הפגנה סוערת במלאות שנה למות אהוביה סנדק • צפו

מאות צעירים הפגינו הערב במחאה על מותו של אהוביה סנדק במוקדים שונים בעיר ירושלים • כוחות המשטרה פיזרו אותם תוך שימוש במכתזית, פרשים ומעצרים אלימים • כוחות גדולים של משטרה חסמו את הכניסה לירושלים מבעוד מועד

שנה להרג הנער אהוביה סנדק ז"ל בידי שוטרים בבנימין כ-700 מפגינים מוחים בכניסה לירושלים במחאה על הרג הנער, ובקריאה להעמיד את השוטרים שגרמו למותו של סנדק לדין.

כוחות גדולים של משטרה חסמו את הכניסה לירושלים, מבעוד מועד. אביו של אהוביה ז"ל, אברהם סנדק, אמר במקום קדיש, וערך קבלת עול מלכות שמים לע"נ של אהוביה.

בהמשך, הפכה ההפגנה לאלימה, כאשר בגשר המיתרים חסמו את הרכבת הקלה וברחוב כנפי נשרים הציתו צמיגים. המשטרה פיזרה את המפגינים תוך שימוש במכתזית המתיזה מי בואש, בפרשים ובמעצרים אלימים.

מדוברות המשטרה נמסר כי קצין משטרה שהיה במקום, הזהיר את עשרות מפרי הסדר טרם השימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. למרות אזהרות אלו, הפרות הסדר המשיכו וכללו חסימות צירים, התפרעות וידויי ביצים לעבר הכוחות.

בנוסף מספר מפירי סדר חסמו בשעה האחרונה את ציר הרכבת הקלה ברחוב הרצל בירושלים וניסו לשבש את תנועת הרכבת הקלה. כוחות משטרה פיזרו את מפרי הסדר ותנועת הרכבת התחדשה.

בעקבות הפרות הסדר, החלו כוחות המשטרה בהדיפתם של מפרי הסדר, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר ומעצר של מתפרעים שלא נשמעים להוראות השוטרים במקום.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כאב גדול.
ילד יהודי נהרג ואיש לא נותן על כך את הדין.
החקירה אמורה להתבקש ע"י מערכת אכיפת החוק, לא ע"י נערים מלאי תסכול וכאב.
אין משילות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture