Yonatan Sindel/Flash90

משרד הבריאות מעדכן: זוהו 15 נדבקים נוספים בזן ה"אומיקרון" של נגיף הקורונה

על פי העדכון, 14 שהיו במגע עם שבים מדרום אפריקה, בריטניה וצרפת ותשעה בקהילה – כלומר שלא ידוע ממי נדבקו. במשרד הוסיפו כי קיים חשד גבוה לעוד 80 מקרים של חשיפה לווראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף

משרד הבריאות מעדכן הערב (ראשון) כי 15 בני אדם נוספים בישראל זוהו כמאומתים לזן האומיקרון של נגיף הקורונה. על פי העדכון, עד כה זוהו בישראל 67 מאומתים, 44 ששבו מדרום אפריקה, בריטניה, צרפת, ארה"ב, איחוד האמירויות, הונגריה, איטליה, נמיביה וטורקיה.

עוד על פי העדכון של משרד הבריאות, 14 שהיו במגע עם שבים מדרום אפריקה, בריטניה וצרפת ותשעה בקהילה – כלומר שלא ידוע ממי נדבקו. במשרד הוסיפו כי קיים חשד גבוה לעוד 80 מקרים של חשיפה לווראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף שלהם.

בהודעת משרד הבריאות נכתב כי, מתוך אותם 67 מאומתים: 13 לא מוגנים (לא מחוסנים, מחלימים שעברה חצי שנה מההחלמה, ומחוסנים במנה שניה שעברה חצי שנה ממועד החיסון) ו – 54 מוגנים.

בנוסף, קיים חשד גבוה לעוד 80 מקרים של חשיפה לוראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף. מבין סך המאומתים וה"חשד הגבוה": 54 עם סימפטומים, 88 בלי סימפטומים ו-5 בתהליך בדיקה.

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היסטריה

זה רק מראה עד כמה יש מזל לאלו שלא התחסנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו