Yonatan Sindel/Flash90

הפרשן הבכיר הסביר: זה המהלך היחיד שיחזיר את נתניהו לראשות הממשלה

הפרשן הבכיר עמית סגל הסביר כי אין שום תרחיש שיו"ר האופוזיציה יחזור לכס ראשות הממשלה, מלבד אופציה אחת אותה הוא חייב לעשות בכדי לחזור לשלטון. דבריו מגיעים לאחר שחשף בסוף השבוע על שאיפה בליכוד להקים מפלגה חדשה

כבר זה למעלה מחצי שנה שהממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט מתפקדת. למרות השאיפה במפלגות הימין להפילה, הממשלה ממשיכה לתפקד וזאת למורת רוחם של המפלגות ובפרט של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

הפרשן הבכיר עמית סגל הסביר הערב ב'חדשות 12' כי אין שום תרחיש שיו"ר האופוזיציה יחזור לכס ראשות הממשלה, מלבד אופציה אחת אותה הוא חייב לעשות בכדי לחזור לשלטון.

לדבריו של הפרשן הבכיר, "בלי מפלגה ימנית חדשה נתניהו לא ישיג 61. הוא חייב מפלגת ימין מרכז שתביא קולות גם של מחנה לא רק ביבי".סגל המשיך ואמר בנחרצות כי "אם הוא לא יעשה את זה הוא לא יחזור לשלטון".

רק ביום שישי האחרון חשף סגל כי "בליכוד התחילו לאחרונה לחזר אחר דמויות סרוגות מוכרות, כדי להקים מפלגה שתרסק סופית את ימינה ותכווץ את הציונות הדתית. נתניהו אוהב את השותפות שלו קטנות וצייתניות, וסמוטריץ' לא צייתן וכבר לא כל כך קטן".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו צריכים להחדיר לנו חזק חזק שאנחנו מחכים אך ורק לתרחיש אחד-ביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש אמן כן יהי רצון!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו