"העניק להם כוחות": האימהות לחולי הסרטן החליפו את מסדרונות בית החולים בסמטאות העיר פראג

השבוע החלומי לאימהות חולי הסרטן וילדיהן בעיר פראג נערך ביוזמת ארגון ׳רחשי לב׳ אשר מטפל במאות חולים. הארגון דאג להוציא את האימהות לשבוע של כיף והנאה בכדי שהם יוכלו לאגור כח ואנרגיות לקראת המשך הטיפולים המורכבים

עשרות אימהות לילדים חולי סרטן ל״ע, חזרו במהלך הימים האחרונים משבוע חלומי ובלתי נשכח בעיר פראג – בירת צ’כיה. האימהות אשר מלוות את ילדיהן במהלך השנה כולה במסדרונות המחלקות האונקולוגיות בבתי החולים זכו לשבוע של הפוגה והנאה.

השבוע החלומי בעיר פראג נערך ביוזמת ארגון ׳רחשי לב׳ אשר מטפל במאות חולים. הארגון דאג להוציא את האימהות לשבוע של כיף והנאה בכדי שהם יוכלו לאגור כח ואנרגיות לקראת המשך הטיפולים המורכבים לילדיהם ולנצח בע״ה את המלחמה במחלה הנוראה.

עשרות האימהות יחד עם ילדיהן נפשו בבית המלון היוקרתי והמפואר ״קינג דיויד״ הממוקם במיקום אסטרטגי בעיר פראג. במהלך ימי החופשה הם נהנו מחדרים מרווחים, ארוחות גורמה ופעילויות מיוחדות ויוצאות דופן שנערכו בחדרי הפעילות של בית המלון היוקרתי שקנה לו שם של כבוד בעולם התיירות וזוכה לכשרות מהודרת כל ימות השנה.

במהלך שבוע החופשה יצאו עשרות האימהות לשאת תפילה מיוחדת בבית החיים העתיק בפראג שם גם טמון המהר״ל מפראג זיע״א. הם נשאו תפילה מרגשת בדמעות שליש למען החלמתם הקרובה של ילדיהן ולבריאות איתנה בעבור כלל חולי ישראל הזקוקים לרחמי שמים.

עשרות האימהות יחד עם ילדיהן חזרו במהלך הימים האחרונים ארצה לאחר שבוע עמוס ומהנה במיוחד. במהלך הטיסה המיוחדת שארגנו בעבורם ארגון ׳רחשי לב׳ בסיוע חברת התעופה ״אל-על״ הן סיפרו על החוויה יוצאת הדופן שהן חוו ועד כמה הדבר הוסיף להן כוחות לאחר חודשים ארוכים ומייגעים שהם שהו במסדרונות בתי החולים השונים.

בארגון ׳רחשי לב׳ שיבחו את משפחת לוי המנהלת את בית המלון היוקרתי ״קינג דיויד״ בפראג על שירות מסור ומקצועי מעל ומעבר. בארגון הוסיפו כי הם מקווים ומתפללים שההורים יצליחו בעזרת השם להילחם יחד עם ילדיהן במחלה הארורה ולזכות לבריאות איתנה כבר בקרוב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו