פצוע הפיגוע משחזר: "שמענו יריות – מישהו מאחורה צעק שהוא נפגע"

בפיגוע שהתרחש הערב ביציאה מהיישוב חומש שבשומרון, נרצח יהודה דימנטמן, נשוי ואב לילד. חברו הקרוב שנפצע בפיגוע - משחזר: "הוא היה חבר מאוד טוב שלי, יצא לנו הרבה לדבר"

אביה אנטמן, אחד הפצועים בפיגוע הירי בשומרון משחזר הערב (חמישי): "אנחנו יצאנו מהיישוב חומש. כשבאנו לפנות שמאלה ביציאה מהיישוב פתאום שמענו צרורות של יריות", אביה מספר כיצד הרגיש את הכאב: "הרגשתי מכה חזקה ביד שמאל, אמרתי לנהג שיסע מהר. מאחורי מישהו צעק שהוא נפגע בצוואר – אז הנהג הגביר מהירות".

אנטמן ממשיך לשחזר את רגעי הפחד: "בדרך הזעקנו את כל הכוחות שיכולנו. הבנו שכל הצמיגים מנוקבים ונסענו פשוט ללא אוויר בגלגלים. המשכנו לנסוע עד הכניסה ליישוב שם חיכו לנו הכוחות הרפואיים והעניקו לנו טיפול רפואי. זה לא היה טרמפ, עלינו ברכב ממוגן".

כאמור, הנרצח היה יהודה דימנטמן, נשוי ואב לילד. תושב שבי שומרון, ותלמיד ישיבת חומש שבשומרון. אנטמן מספר כי היה חבר קרוב של יהודה: "חבר מאוד טוב שלי, יצא לנו הרבה לדבר. בחור טוב, בחור שכיף להיות חבר שלו".

על המחשבה שעלתה בהם האם קיימת אפשרות שמחבלים יירו בהם, טען כי: "מאירוע של ירי לא חששנו אף פעם, לא חשבנו שמישהו ירה בנו. היינו ברכב טרנזיט. קיבלתי רסיסים ביד, אני מרגיש בסדר חוץ מכאבים ביד. הרכב לא היה מירי של רכב חולף, עשו לנו מארב". אביה סיפר כי בסך הכול רצו להגיע לבתים שלהם: "התכוונו לחזור מהישיבה לבית, לאכול ארוח. ערב. לא תכננו שיירו בנו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה מישהו מתכנן שיירו בו?!
רפואה שלמה ולא נדע צער…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו