Yonatan Sindel/Flash90

ניסיון דקירת בחורי הישיבה: הוארך מעצר המחבל הפלסטיני

הוארך בבית המשפט מעצרו של החשוד בניסיון פיגוע הדקירה אמש בירושלים והחקירה נמשכת • "צריך להמשיך בפעולות החקירה הנדרשות ולהמשיך להנחות את השוטרים על המשך דריכות מבצעית גבוהה", אמר מפקד מחוז ירושלים בתגובה

בית המשפט נעתר היום (שני) לבקשת חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים והאריך את מעצרו של תושב ענאתא בשנות ה-20 לחייו שנעצר אמש זמן קצר לאחר המעשה, בחשד שניסה לבצע פיגוע דקירה בירושלים. מעצרו הוארך בשבעה ימים, עד לתאריך 26.12 והחקירה בימ"ר ירושלים נמשכת.

כזכור אמש בשעות הערב התקבל במשטרה דיווח על ניסיון דקירה ברחוב נביאים קטן בירושלים. כוחות משטרה הוזעקו למקום וביצעו סריקות אחר חשוד במעשה שניסה לדקור צעיר בעת שהלך במקום עם אדם נוסף ללא הצלחה, ולאחר מכן נמלט מהמקום.

באירוע לא היו נפגעים ובמהלך הסריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו את החשוד במעשה ואת הסכין שבה השתמש עפ"י החשד.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ובסיום הערכת מצב שקיים בזירה אמר: "הפעילות המשולבת של הכוחות הוכיחה את עצמה במעצר מהיר של החשוד. פעילות הבטחון השוטף באזור תוגבר. צריך להמשיך בפעולות החקירה הנדרשות ולהמשיך להנחות את השוטרים על המשך דריכות מבצעית גבוהה. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל איום ולפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו