Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו נגד ישראל כ"ץ וניר ברקת: "נשכבים על הגדר למען הסוסים הטרויאנים"

ראש מפלגת הליכוד מאשים כי שני בכירי הליכוד נלחמים למען 'הליכודניקים החדשים'. נתניהו שיתף ציוץ שתקף את כ"ץ וברקת כי "בפריימריס האחרונים הריצו מטעמם אנשי שמאל קיצוני המתעבים את הימין"

בימים האחרונים מפלגת הליכוד סוערת בעקבות כמות גדולה של מתפקדים חדשים – שהתברר כי הם אנשי שמאל שמנסים להשפיע את דעתם מבפנים. אנשים אלו מכונים "הליכודניקים החדשים", ונחשבים למוקצים במפלגה. הערב (שלישי) מאשים היו"ר בנימין נתניהו, כי חברי מפלגתו ישראל כ"ץ וניר ברקת עושים עבור המתפקדים החדשים 'לובינג'

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו, שיתף הערב ציוץ שכתב העיתונאי גלעד צוויק, ובו נכתב: "השם המרכזי שנלחם כעת למען 'הליכודניקים החדשים' הוא ישראל כ"ץ. גם ניר ברקת עושה לובינג עבורם". צוויק ממשיך לתקוף: "נשגב מבינתי מדוע דווקא שניהם, הרואים עצמם כמנהיגי הליכוד בעתיד הקרוב, נשכבים על הגדר למען הסוסים הטרויאנים, שבפריימריס האחרונים הריצו מטעמם אנשי שמאל קיצוני המתעבים את הימין וההתיישבות".

את הדברים האלו כתב צוויק, בתגובה לציוץ של פעיל הליכוד מוטי אוחנה, ששם האשים כי מספר בכירי ליכוד לוחצים לאשר את חברותם של 'הליכודניקים החדשים'. "לחץ גדול מופעל על מיכאל קליינר אב בית הדין של הליכוד לאשר את אנשי השמאל המכונים, הליכודניקים החדשים, כחברי ליכוד" כתב אוחנה.

אוחנה הוסיף: "לחץ מופעל על ידי מספר שרים בכירים לשעבר שמצפים לקבל קולות מהליכודניקים החדשים. נקווה שקליינר יפעל כפי שמצופה ממנו בחוקת הליכוד וירחיק מהתנועה את אלה שבאו לחבל בליכוד".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו