לא שגרתי: בעקבות סגירת השמיים השידוך נסגר בציון שבהונגריה • הסיפור המלא

שידוך שנרקם בין בחור תושב ישראל לבין בחורה תושבת אנגליה נקלע לקשיים בעקבות סגירת השמיים וההכרזה על אנגליה כמדינה אדומה. השניים החליטו לערוך את שמחת הווארט סמוך לציון הסב הרה"ק בעל 'אמרי שפר' מדאראג זי"ע

העיר דאראג בהונגריה, מקום רבנותו ומנוחתו של הרה"ק בעל 'אמרי שפר' מדאראג זי"ע זכתה השבוע לעדנה כאשר בבניין ה'הכנסת אורחים' הממוקם סמוך ונראה לציונו של כ"ק אדמו"ר ה'אמרי שפר' זי"ע נערכה שמחת 'ווארט' לא שגרתית.

השידוך שהלך והתרקם בין החתן תושב ארץ ישראל והכלה מאנגליה, עמד לבוא לידי גמר, אלא שכאן התגלה קושי מסוים, מאחר ואנגליה כבר הוכרזה 'כמדינה אדומה' לא יכלו צד החתן להיכנס אליה, מאידך גיסא צד הכלה גם הם לא יכלו להיכנס לארץ.

הפתרון נמצא בבניין 'הכנסת אורחים' שבעיר דאראג בהונגריה, על יד ציונו של כ"ק ה'אמרי שפר' זי"ע שהחתן הינו מצאצאיו, לשם הגיעו החתן ובני משפחתו מחד, והכלה ובני משפחתה מאידך, כאשר הנהלת ה'הכנסת אורחים' דואגים לכל צרכי השמחה בכדי שיוכלו לחגוג אותה בשמחה ובהרחבת הדעת כראוי וכיאות.

יצוין כי בנין 'הכנסת אורחים – דאראג' מהווה אבן שואבת להמוני אנשים העושים דרכם בבין הערים והעיירות בהונגריה בפקידת קברי צדיקים לישועה ורחמים, שם הם יכולים לפוש ולנוח מטרחת הדרך ולהשיב את נפשם בארוחה חמה, מיני מזונות ושתיה חמה וקרה.

בתוך כך יצוין כי ממש בימים אלו הולכת ומוקמת בנין 'מקווה טהרה' חדש על ידי בנין הכנסת האורחים, שיהיה לתועלת גדולה ולרווחת ציבור הבאים והמתפללים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו