ביידן הודיע כי יתמודד שוב וברשת תוהים: הוא חולה? • צפו

נשיא ארצות הברית, שהודיע ביממה האחרונה כי יתמודד שוב לתפקיד במיוחד אם זה יהיה מול דונלד טראמפ, נצפה משתעל שוב ושוב במהלך הנאומים האחרונים מה שהעלה את התהייה האם הוא חולה ומסתירים זאת מעיני הציבור • צפו

ברשתות החברתיות מפרסמים בימים האחרונים אמריקאים רבים תיעודי וידאו ותמונות בהם נראה הנשיא ג'ו ביידן כשהוא משתעל שוב ושוב במהלך נאומים פומביים שהוא העביר, בין היתר בנושא הקורונה וחשיבות מסצע החיסונים.

בשל השיעולים הבלתי פוסקים, תוהים האמריקאים האם ייתכן כי ביידן חולה, והדבר לא הובא עדיין לידיעת הציבור – או שמא מדובר בשיעול שגרתי של אדם מבוגר כתוצאה מוירוס חורפי.

רק אתמול אמר ביידן בריאיון לרשת ABC כי הוא מתכוון להתמודד שוב על הנשיאות בבחירות שיתקיימו ב-2024, אם בריאותו תאפשר לו זאת, וכי "קרב חוזר" בינו לבין הנשיא לשעבר דונלד טראמפ רק יגביר את רצונו להתמודד שוב.

"אם אהיה במצב הבריאותי שבו אני עכשיו, ואני במצב בריאותי טוב – אז ארוץ שוב לנשיאות". הנשיא נשאל על-ידי המראיין, מגיש החדשות דייוויד מיור, אם הוא יהיה מוכן ל"קרב חוזר" בינו לבין הנשיא הקודם טראמפ, והשיב: "ודאי, למה שלא אתמודד נגד טראמפ? זה רק יגדיל את הסיכוי שאתמודד שוב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא זקן וזה הכל

מה כזה הזוי שהזקן הזה השתעל??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture