צילום: דוברות המשטרה

מחבלים יידו בקבוקי תבערה על בתי יהודים בסילוואן – ונעצרו • צפו

רק בנס לא נפגעו יהודים במהלך זריקת בקבוקי התבערה על בתיהם שבמזרח ירושלים. שלושת המחבלים נמלטו מהמקום, אך נעצרו בהמשך הלילה על ידי כוחות מג''ב ומשטרה. היום הם יובאו בפני בית משפט, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם


צילום: דוברות המשטרה

גל הטרור נמשך: אמש מחבלים יידו בקבוקי תבערה לעבר בתים של תושבים יהודים בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים. בחסדי שמיים לא היו נפגעים יהודיים ביידוי הבקבוקים ולא נגרם נזק לבתים – והמחבלים שביצעו את המעשה נמלטו מידיית מהמקום.

מיד אחרי האירוע הוזעקו למקום כוחות משטרה שסרקו את המקום ופתחו בחקירת האירוע. לאחר סריקה נמצאו באזור מספר בקבוקי תבערה שלמים, שהועברו להמשך בחינת המשטרה. במהלך הלילה עצרו לוחמי מג"ב את המחבלים שחשודים במעשה.

הלוחמים בשילוב עם כוחות המשטרה עצרו הלילה שלושה חשודים, בגילאי 14, 17 ו-18, כולם תושבי שכונת סילוואן שבירושלים. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה, והיום צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את הארכת מעצרם.

מדוברות המשטרה נמסר כי במקביל למעצר החשודים והבקשה לארכת מעצרם, המשטרה עדיין ממשיכה בחקר האירוע. עוד נמסר מהמשטרה, כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק שינסו לפגוע בביטחון הציבור, שלומו ורכושו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture