הרס שני ביממה: כוחות משטרה מפנים גבעה הסמוכה לישוב בת עין

כוחות משטרה ומנהל אזרחי מבצעים בשעה זו הרס בגבעת 'אוהבי-יה' הסמוכה לישוב בת עין. תושבים מדווחים כי לוחמי צה"ל נשלחו לסייע במשימת הפינוי. "אחרי פגישת גנץ-אבו מאזן אתמול, הממשלה החליטה למגר את ההתיישבות היהודית"

כוחות משטרה ומנהל אזרחי מבצעים בשעה זו הרס בגבעת 'אוהבי-יה' הסמוכה לישוב בת עין. במקום מתגוררים משפחה וגרעין של נערים שעוסקים בפיתוח המקום.

בנוסף לעשרות השוטרים במקום, תושבים מדווחים כי חיילי צה"ל נשלחו לסייע במשימת הפינוי. בנוסף, על פי הדיווחים, שוטרי מג"ב מרחיקים את התושבים מן המקום ומונעים מהם לתעד את ההרס.

בגבעה תקפו את השימוש בחיילי צה"ל כנגד ההתיישבות: "שר הביטחון גנץ שובר שיאים חדשים של ציניות במאבקו כנגד ההתיישבות היהודית.
במקום שלוחמי צה"ל יהיו עסוקים בשמירה על חייהם של תושבי גוש עציון, שולח שר הביטחון את טובי חייליו למאבק נחוש כנגד ההתיישבות היהודית שמיישמת את החזון הציוני".

"הדבר חמור שבעתיים כשמסע ההרס שמתנהל כבר כמה שבועות, מתבצע בהסכמה שבשתיקה של "גורמי הימין" בממשלה, ובראשם נפתלי בנט" הוסיפו לתקוף. "אחרי מסעות ההרס האחרונים ופגישת גנץ-אבו מאזן אתמול, לא נותר אלא לקבוע שהממשלה הנוכחית גמרה אומר למגר לחלוטין את ההתיישבות היהודית בגבעות, לצורך פינוי השטח לטובת הקמת מדינה פלסטינית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו