פלאש 90

אבו מאזן דרש מגנץ "צעדים בעלי ניחוח מדיני שייראו בשטח"

בפגישה שנערכה אתמול בין יו"ר הרש"פ לשר הביטחון בני גנץ אמר אבו מאזן כי לא יצליח לעצור הסלמה בהר הבית והביע דאגה מאירועי תג מחיר שמבצעים יהודים נגד ערבים • גנץ הגיב לביקורת נגד, והבהיר מדוע נפגש עם תומך טרור

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, המממן משכורות למחבלים שרוצחים יהודים, הציג אתמול בפגישה בביתו של שר הביטחון בני גנץ דרישה לנקוט בצעדים מדיניים שייראו בשטח, ויחזקו את מעמדו.

גל ברגר דיווח ב'כאן חדשות' מפי מקורות שנכחו בפגישה כי אבו מאזן הבהיר שאם ישראל מצפה שהרשות הפלסטינית תחזור בה מהמהלכים מול בית הדין הפלילי הבין-לאומי בהאג, עליה לעשות מחוות מדיניות משמעותיות.

עוד אמר ראש הרשות הפלסטינית כי הוא אמנם מבין שלא תהיה פריצת דרך מדינית בתקופת בנט, אך אין להסתפק במחוות והקלות אזרחיות וכלכליות בלבד, אלא על ישראל לעשות גם צעדים בעלי ניחוח מדיני שייראו בשטח, וזאת על מנת לחזק את מעמדו ולסייע לו אל מול הביקורת בציבור.

"יש להמשיך בצעדים בוני אמון ולסמן אור בקצה המנהרה", אמר. אבו מאזן הסביר לנוכחים כי בשלושת החודשים הקרובים צפויים שני כינוסים חשובים של אש"ף והפתח וחשוב לו להגיע לשם מחוזק לאור האתגרים.

בנוסף, הביע דאגה מהפשיעה הלאומנית של יהודים והזהיר ממצב שבו ייפגעו סמלים דתיים ובפרט בהר הבית. "במקרה כזה לא אוכל למנוע הסלמה", אמר. אבו מאזן הביע חשש מפעולת תג מחיר שתסחף אחריה את הציבור הפלסטיני להגיב. גנץ ואבו מאזן סיכמו להיפגש שוב בקרוב.

שר הביטחון בני גנץ התייחס בחשבון הטוויטר שלו לביקורת על הפגישה עם תומך הטרור וכתב: "רק מי שנושא באחריות על שליחת חיילים לקרב – יודע עד כמה עמוקה היא המחויבות למנוע אותו. כך תמיד פעלתי, וכך אמשיך לפעול".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הדרישה המינימאלית שחובה לדרוש מאבו מאזן : חיסול פיזי של כל מי ששותף להעברת כספים למחבלים שבבתי הסוהר , או שמגלה אהדה לערבים שפוגעים הנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו