Tomer Neuberg/Flash90

ראש ארגון הבריאות העולמי אופטימי: "נביס את המגפה ב-2022"

למרות היווצרות המוטציה המכפילה את מספר המאומתים וגורמת להתפשטות מהירה יותר של הקורונה, בארגון הבריאות העולמי אופטימיים בפתח השנה הלועזית החדשה, מתוך הסבר כי אם העולם יתאחד בצורה שוויונית, נוכל לנצח את המגיפה

ראש ארגון הבריאות העולמי, ד"ר תאודרוס אדהנום גברה-יסוס, אמר בנאומו לקראת השנה האזרחית החדשה כי הוא "אופטימי לגבי הבסת מגפת הקורונה בשנת 2022, אם המדינות יפעלו יחד על מנת למגר את התפשטותה".

את הדברים אומר ראש ארגון הבריאות העולמי על רקע שנתיים מאז גילוי המגפה בסין על ידי ארגון הבריאות העולמי, כשסך המקרים עומד כעת על 287 מיליון, מהם 5.5 מיליון מתים ברחבי העולם.

האופטימיות שלו, אינה תיאורטית בלבד, והוא מנסה להסביר כיצד יכולים לנצח את הנגיף דווקא כעת, כאשר מוטציית האומיקרון מתפשטת ברחבי העולם ומכפילה את קצת ההידבקות בנגיף.

לטענתו, "לאומיות צרה ואגירת חיסונים על ידי מדינות מסוימות עירערו את השוויון ויצרו את התנאים האידיאליים להופעתו של וריאנט האומירון, וככל שאי השוויון נמשך זמן רב יותר, כך גדלים הסיכונים של התפתחות הנגיף בדרכים שאיננו יכולים למנוע או לחזות", הוא אמר, "אם נסיים את אי השוויון, נסיים את המגפה".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השם מנהל העולם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו