צילום: ליאור פז, תיעוד מבצעי מד"א • וידאו: אנשי הדממה

תאונה קטלנית: רכב איבד שליטה והתהפך; גבר נדרס למוות • צפו

תאונת דרכים קטלנית בצומת חולון - ממצלמת רכב: גבר כבן 40 פונה במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית חולים שמיר אסף-הרופא. לאחר מאמצי החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו • לפי החשד, ההרוג הוא הולך רגל

תאונת דרכים קשה במחלף חולון: גבר בן 40 נהרג הערב (מוצאי שבת) בתאונת דרכים בכביש 44, בחיבור עם איילון (כביש 20). בנוסף אליו נפצעו בתאונה גבר בן 30 במצב קשה ואישה בת 25 במצב בינוני.

תיעוד ממצלמת רכב מראה כי התאונה התרחשה אחרי שרכב שאיבד שליטה עלה על המדרכה התנגש ברכב אחר וברמזור. במשטרה בודקים חשד שההרוג היה הולך רגל שנפגע מאחד הרכבים.

על פי דוברות מד"א, גבר כבן 40 פונה במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית חולים שמיר אסף-הרופא. לאחר מאמצי החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. גבר נוסף כבן 30 פונה במצב קשה עם פגיעה רב-מערכתית לבי"ח איכילוב. בנוסף לכך, אישה כבת 25 פונתה במצב בינוני עם חבלת ראש לבית חולים שיבא.

"הייתי ברחוב סמוך כשקיבלתי באפליקציית הכוננים של מד"א את הדיווח על הרכב ההפוך", אמר חובש רפואת חירום של מד"א אנואר שרקאוי. "אחד מהפצועים שכב מחוסר הכרה מתחת לחלקו האחורי של הרכב ושני הפצועים הנוספים היו לכודים בתוכו. בסיוע אזרחים חילצנו את הפצועים והתחלנו מיד בטיפול רפואי. הגבר שהיה לכוד מתחת לרכב פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש, ושני הפצועים הנוספים פונו בניידות טיפול נמרץ כשמצבם קשה ובינוני".

בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ת"א פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture