Yonatan Sindel/Flash90

הוראה חריגה בחסידות קרלין: הכניסה לבית המדרש רק לבעלי תו ירוק

בחסידות קרלין הודיעו בערב השבת האחרונה כי הכניסה לבית המדרש הגדול של החסידות בגבעת זאב היא רק לבעלי תו ירוק בתוקף. ההוראה מגיעה היישר ממעונו של האדמו״ר שעוקב כל העת אחר ההתפשטות המחודשת של נגיף הקורונה

בעקבות ההתפשטות המחודשת של נגיף הקורונה הודיעו בערב השבת האחרונה בחצר הקודש קרלין בגבעת זאב שבירושלים כי הכניסה לבית המדרש הגדול של החסידות תהיה מותנת אך ורק בהצגת תו ירוק הניתן למחוסנים בשלושה מנות או כאלה שהחלימו מנגיף הקורונה.

במודעה שנתלתה בפתח בית המדרש הגדול של החסידות בגבעת זאב שבירושלים נכתב כי ״עקב התפשטות התחלואה, היל מהיום הכניסה לבית הכנסת היא רק לבעלי תו ירוק בתוקף״. במודעה נכתב עוד כי ״אלה שאין להם תו ירוק בתוקף יוכלו לעמוד בבית הכנסת הקטן שהוקצה עבורם״.

המודעה החריגה נכתבה בהוראתו של כ״ק האדמו״ר מקרלין שליט״א אשר כידוע מזה כשנתיים מוביל קו חמור ונוקשה בכל הקשור לנגיף הקורונה. הרבי היה הראשון לסגור את בית המדרש מיד לאחר ימי הפורים לפני כשנתיים והוא גם זה שעמד בתוקף על כך שכלל החסידים יעטו מסיכות.

בימים האחרונים ובעקבות התפשטות זן האומיקרון החליט כ״ק האדמו״ר מקרלין שליט״א לשוב ולבקש מחסידיו לעטות מסיכות, ואף הוא עצמו נצפה ביום חמישי האחרון כשהוא הווה מסיכה גם בשטח פתוח. מלבד עטיית המסיכות הורה הרבי שלא לאפשר כניסה לבית המדרש לאותם אלה שלא מחזיקים תו ירוק בתוקף.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו