ברוך דיין האמת: הצדקנית מבני ברק שעזרה לנזקקים נפטרה בשיבה טובה

Nati Shohat /Flash90

ברוך דיין האמת: הצדקנית מבני ברק שעזרה לנזקקים נפטרה בשיבה טובה

האישה החשובה מרת שרה גאלדא שטרן ע״ה התאלמנה לפני כארבעים שנה מבעלה הרב החסיד רבי יוסף שטרן ז״ל, מאז היא דאגה לנזקקים רבים באים רואים לעילוי נשמתו של בעלה המנוח. לאחר שנת יסורים היא השיבה את נשמתה ליוצרה

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתה של האישה החשובה מרת שרה גאלדא שטרן ע״ה אלמנתו של הרב החסיד רבי יוסף שטרן ז״ל זאת לאחר שחלתה במהלך השנה האחרונה והיא בשנת השמונים ושמונה לחייה.

המנוחה מרצ שרה גאלדא שטרן ע״ה נולדה לאביה הרב החסיד רבי יעקב רודיך ז״ל ברומניה, לאחר שנות השואה האיומה בי״א הקימה את ביתה יחד עם בעלה הרב החסיד רבי יוסף שטרן ז״ל על אדני התורה והיראה.

לפני כארבעים שנה התאלמנה המנוחה ע״ה ולמרות הקושי היא קיימה מעשי חסד וצדקה רבים. מכריה מספרים על אישה צדקנית שתמיד עזרה למשפחות נזקקות באים רואים ודאגה לאנשים רבים.

במהלך השנה האחרונה חלתה המנוחה ומאז מצבה הידרדר עד לפטירתה במהלך השעות האחרונות. זכתה המנוחה ע״ה והותירה אחריה דורות ישרים ומבורכים ההולכים בדרכה, דרך התורה והחסידות.

מסע הלוויתה תצא הבוקר בשעה 11:30 מביתה ברחוב יהודה הלוי 20 בבני ברק ותעבור דרך בית המדרש של חסידות ויז׳ניץ לבית החיים זכרון מאיר בעיר שם היא תיטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו