Arie Leib Abrams/Flash90

ח"כ אבי מעוז נפגש עם מזכיר הממשלה בדרישה לבטל את מתווה הכותל

את הפגישה בין מעוז לבין מזכיר הממשלה, יזם דווקא האחרון. הבוקר נשות הפרובוקציה הגיעו לחלל ולבזות את הכותל המערבי, ומעוז דרש כי מתווה הכותל יבוטל במיידית. "מטרת המתווה היא לשנות את זהותה היהודית של מדינת ישראל"

לאחר ביזוי וחילול שריד בית המקדש על ידי נשות הפרובוקציה הבוקר (שני) ברחבת הכותל המערבי במהלך תפילה ראש חודש, נפגש היום חבר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ אבי מעוז, עם מזכיר הממשלה שלום שלמה. את הפגישה יזם דווקא שלמה. מעוז הדגיש את קדושת הכותל, והזהיר מפני השימוש הפוליטי שעושים בו הפרובוקטורים. כך דווח ב'ערוץ 7'.

מעוז אמר למזכיר הממשלה נשות הפרובוקציה אינם מעונינות כלל וכלל להוסיף קדושה למקום – אלא כשמן, לחולל במקום פרובוקציות. "הכותל, הלב של העם היהודי, מאחד אותנו לאורך כל הדורות. בשנים האחרונות הוא משמש לקמפיין פוליטי".

"קמפיין משותף לנשות הפרובוקציה ולארגונים הרפורמיים, שמטרתו איננה הוספת קדושה וכיסופים לבית המקדש" הוסיף הח"כ מהציונות הדתית, ואמר לשלום שלמה כי כל מטרתן היא "קבלת לגיטימציה למי שמנסים ליצור תחליפים לתורת ישראל ולהלכה היהודית".

מעוז ביקש ממזכיר הממשלה לבטל במיידית את מתווה הכותל שפוגע בקדושת המקום. "אני מבקש להסיר באופן מיידי מעל סדר היום כל רעיון והצעה לחלק את הכותל ולפגוע בקדושתו". לדבריו של מעוז, "הקמפיין הזה מוזן בכסף רב מאוד, שמגיע מארגונים רפורמיים וממדינות זרות, במטרה לשנות את זהותה היהודית של מדינת ישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו