צילום: דוברות המשטרה

כמתוכנן: במשטרה החלו לווסת את קהל המתפללים בהילולת הבאבא סאלי בנתיבות

האירוע שאושר בסוף לאחר לחצים רבים - מתקיים הערב במתכונת מצומצמת מהרגיל. בהילולה לא ניתן להיכנס לתוך הציון של הבאבא סאלי זצ''ל, אלא רק למתחם עצמו. המשטרה מווסתת את הקהל בשרוולים מיוחדים שבהם ניתן לשהות במשך 7 דקות

המשטרה מעדכנת הערב (רביעי) כי מאות שוטרים פועלים כעת לאבטחת הסדר באירוע הילולת הבאבא סאלי זצ"ל בנתיבות. על פי דוברות המשטרה, היא החלה בויסות הקהל. כזכור, במהלך האירוע לא תותר כניסת קהל לתוך הציון אלא במתחם שמסביבו.

"השוטרים בהם לוחמי מג"ב ומתנדבים נפרשו בכוחות מתוגברים לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הציבור, וויסות קהל והכוונת תנועה בצירי התנועה ובעיר נתיבות" נכתב בהודעת המשטרה.

המשטרה חידדה שוב את ההנחיות למשתתפים: על מנת לאפשר קיום האירוע, תוך שמירה על בריאות החוגגים, תותר כניסה למקום לבעלי תו ירוק או בדיקת קורונה בתוקף. יש לבצע את הבדיקות בטרם הגעה לאירוע, ויש להכין ולהציג את התיעוד בכניסה.

עוד בהנחיות: במהלך השהיה באזור יש לעטות מסכות. בכניסה למתחם נערך ויסות קהל לשרוולי המתנה המחולקים לקבוצות שיכנסו למתחם סביב הציון, לשבע דקות בלבד.

לסיום נכתב בהודעת המשטרה, כי "ציבור החוגגים מתבקש להשמע להנחיות השוטרים והסדרנים. בכל איתור של חפץ חשוד יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהותיר את הטיפול בחפץ החשוד לשוטרי וחבלני משטרת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המשטרה ושולחיה גיבורים גדולים, נראה אותם עושים את זה בתפילות ההמוניות בהר הבית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו