צילום: מתוך טיקטוק

ערבים ניסו לגרור טנק שהוצב באנדרטה ברמת הגולן • צפו

הטנק הוצב באנדרטה סמוך לקצרין שברמת הגולן, לזכר חללי חטיבה 7 שנהרגו במערכות ישראל. בתיעוד שפרסמו אותם צעירים ערבים, ניתן לראות כיצד הם מגיעים ג'יפ וכבלים - ומנסים לגרור ללא הצלחה את הטנק מהבוץ


צילום: מתוך טיקטוק

תיעוד מכעיס: בתיעוד שהתפרסם השבוע ברשת החברתית, נראה כיצד מספר צעירים ערביים מנסים לגרור טנק שיצא מכלל שימוש, אשר הונח ברמת הגולן.

בתיעוד שהעלו אותם ערבים שניסו לגרור, נראה כיצד הם חיברו את הטנק לרכבם באמצעות כבלים חזקים – ואז מנסים עם רכבם לנוע קדימה ולגנוב את הטנק. זממם לא הצליח מכיוון שאותו אזור כולל הטנק עצמו היה עם שכבת בוץ עבה.

הטנק, שכאמור אינו נמצא בשימוש של צה"ל, הוצב באנדרטה סמוך לקצרין שברמת הגולן, לזכר חללי חטיבה 7 שנפלו במהלך מערכות ישראל. הטנק, מדגם T-34 נפל שלל מצבאות ערב בלחימה ברמת הגולן.

דובר צה"ל מסר בתגובה לתיעוד, כי הוא מגנה את ניסיון הגרירה. "מגנים כל פגיעה בזכר הנופלים. השחתת אנדרטאות הינה מעשה הנוגד את המורשת והכבוד שצה"ל רוכש כלפי חללי צה"ל לאורך השנים" נמסר.

4 1 הצבעה
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מטומטמים. להזיז טנק ששוקל עשרו טונות עם ג'יפ… זה להיות מטומטם!!
אבל מעבר לזה התגובה של דו"צ מעלה גיחוך. מגנים את הפגיעה, זה פוגע בזכר חיילי צה"ל. אה… ריגשת אותי… באמת מעכשיו אני לא אגנוב טנקים….

בושה!!! זה מה שיש לדובר צהל לומר?! מייד ביטול אזרחות, שלילת רשיון, סילוק מהמדינה! פגיעה במורשת צהל וזה מה שיש להם לומר?! רואים מה רמת הערכים שלהם!! ביזיון!!

לצערנו מקבלי ההחלטות עדיין לא הבינו שכל זה חלק מהג׳יהאד, זה לא מעשה קונדס הם בודקים את התגובה ובהתאם לכך מתקדמים יותר בג׳יהאד שלהם, רק תגובה נחרצת ובלתי מידתית תגדע זאת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture