רעייתו הרבנית של זקן ראשי הישיבות בארה"ב הסתלקה לבית עולמה

רעייתו הרבנית של זקן ראשי הישיבות בארה"ב הסתלקה לבית עולמה

הרבנית מרת תמה קמינצקי הקדישה את כל חייה ועמדה במסירות לימין בעלה ראש הישיבה הגאון רבי שמואל קמינצקי בכדי שהוא יוכל להמשיך במלאכת הרבצת התורה. במהלך הלילה האחרון ולאחר יסורים היא הלכה לבית עולמה

מארצות הברית מגיעה הבוקר (שני) הידיעה המרה והקשה על פטירתה של האישה הצדקנית הרבנית מרת תמה קמינצקי ע״ה, רעייתו של זקן ראשי הישיבות בארצות הברית מרן הגאון רבי שמואל קמינצקי שליט״א והיא בשנת התשעים ואחת לחייה.

הרבנית מרת תמה קמינצקי ע״ה הייתה אשת חיל ובריח התיכון במעונו של זקן ראשי הישיבות בארצות הברית. מיד לאחר נישואיה היא הכריזה כי היא תעשה הכל בכדי שבעלה יוכל לשבת וללמוד ללא שום מפריעים.

וכך, במסירות נפש עצומה היא דאגה לכל טירדות הבית כאשר ביא עושה הכל למען בעלה שיוכל להמשיך במלאכת הרבצת התורה. שמה יצא לתהילה בפילדלפיה ורבים היו אומרים כי ברכותיה היו מתקיימות במהירות. היא הייתה נודעת כאישה צדקנית ותפילותיה היו לשם דבר.

ביממה האחרונה מצבה הידרדר במהירות ותלמידי הישיבה בפילדלפיה נקראו לקרוע שערי שמים לרפואתה השלמה. שעות לאחר מכן, נגזרה הגזירה והיא השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב משפחתה הכבודה וצאצאיה הרבים ההולכים בדרכה, דרך התורה והמצוות.

מסע הלוויתה שתיערך הבוקר בהשתתפות אלפים רבים תצא בשעה 10:30 (שעון ארצות הברית) מהיכל ישיבת פילדלפיה אל עבר בית החיים המקומי שם היא תיטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו