אבל בישיבת איתרי: המשגיח שסבל יסורים קשים ומרים הסתלק לבית עולמו

אבל בישיבת איתרי: המשגיח שסבל יסורים קשים ומרים הסתלק לבית עולמו

המשגיח הגאון הצדיק רבי זאב זעליג גצל זצ"ל שימש במשך שנים רבות כמשגיח בישיבת איתרי שם התלמידים נכרכו אחריו בעבותות של אהבה ויראה גם יחד. בשנים האחרונות חלה במחלות קשות ל"ע

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על הסתלקותו של המשגיח הגאון הצדיק רבי זאב געליג גצל זצ״ל אשר שימש כמשגיח בישיבת איתרי במשך שנים רבות זאת לאחר תקופה של יסורים קשים ומרים והוא בשנת השבעים ושש לחייו.

המשגיח הגאון הצדיק רבי זאב זעליג גצל זצ״ל היה אדם משכמו ומעלה, כבר לאחר נישואין הוא קבע את מושבו באיתרי שם הוא שקד על התורה ועל העבודה בהתמדה יוצאת דופן. עם השנים הוא מונה לשמש כמשגיח בהיכל ישיבת איתרי שם שמו יצא לתהילה.

תלמידי ישיבת איתרי לדורותיה נכרכו אחריו בעבותות של אהבה ויראה גם יחד והעידו כי הם חבים את חייהם הרוחניים למשגיח הצדיק שהקדיש את כל חייו למען תלמידי הישיבה. תפילותיו היו נאמרות במתינות רבה וכמונה מעות במשך שעה ארוכה כאשר בני הישיבה היו שואבים מכך דוגמה חייה לאיך תפילה צריכה להיראות.

שיחותיו היו לשם דבר כאשר הם היו מלאים בדברי חכמה ויראת השם המלהיבים את השומעים. רבים היו משתפים אותו בחייהם האישיים והם היו חשים היטב כיצד הוא דואג להם בדיוק כפי שאב דואג לבנו יחידו.

בשנים האחרונות חלה המשגיח הגאון הצדיק רבי זאב זעליג גצל זצ״ל במחלות קשות ל״ע, בישיבה קרעו שערי שמים לרפואתו אך במהלך השעות האחרונות מצבו הידרדר במהירות והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו