צילום: דוברות אפרת

חשוד ניסה להיכנס ליישוב אפרת מחורשה – ונתפס על ידי כוחות הביטחון

במערך הטכנולוגי של היישוב אפרת זיהו הבוקר חשוד שניסה להיכנס דרך חורשה ליישוב שממוקם בגוש עציון - ותפסו אותו. "במהלך כל האירוע היינו בשליטה" ביקשו להדגיש ביישוב. החשוד שנתפס הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון

הבוקר (חמישי) התעורר חשד לאירוע ביטחוני ביישוב אפרת, שממוקם בגוש עציון – דרומית לבית לחם. החשד לאירוע הביטחוני התעורר בעקבות זיהוי של מערך הביטחון כי חשוד מנסה להיכנס ליישוב מכניסה צדדית.

המערך הטכנולוגי של היישוב תצפת על החשוד באמצעות מצלמות האבטחה, ועקב אחריו כל הזמן – עד לתפיסתו בידי כיתת הכוננות של היישוב וכוחות הביטחון. החשוד הועבר להמשך חקירה בצה"ל, וביישוב הדגישו כי כל הזמן האירוע היה בשליטה.

"תושבי אפרת בוקר טוב, להכרותכם, הבוקר התעורר חשד לאירוע ביטחוני בחורשה מעל שכונת הזית. מוקד הביטחון זיהה באמצעות המערך הטכנולוגי של מצלמות האבטחה – חשוד שניסה להכנס לאפרת לכביש הביטחון שליד החורשה. החשוד נתפס על ידי כוחות הביטחון מייד לאחר הזיהוי" נמסר מדוברות אפרת.

עוד נמסר, כי "לאורך כל האירוע המוקד, אגף הביטחון, כיתות הכוננות והכוחות הצבאיים היו בקשר עין עם החשוד ובשליטה מלאה על האירוע. כיתות כוננות ביצעו סריקות נרחבות כדי לשלול חדירה של חשודים נוספים. החשוד נלקח לחקירה ע"י הצבא, כוחות הביטחון עדיין בשטח. באפרת מתנהלת שגרה מלאה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו