Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו מכחיש שהוא אישר הטלת קלון – ומודה לראשונה על קיום מגעים לעסקה

יו''ר הליכוד מבהיר כי הוא אינו מוכן להטלת הקלון, והפרסומים על כך הם "כוזבים". לטענתו, הוא לא הודיע על כך ליועמ''ש. אך מבלי לשים לב, נתניהו בעצם מודה לראשונה על קיום המגעים לעסקת טיעון בתיקיו המשפטיים

הערב (שני) התפרסם דיווח דרמטי, ולפיו נתניהו מוכן לחתום על עסקת הטיעון עם היועמ"ש מנדלבליט, עסקה שתכלול גם את הטלת הקלון. לאור הדיווחים נתניהו מבהיר בחשבון הטוויטר שלו כי זה אינו דיווח נכון – אלא שלמעשה הוא מודה לראשונה כי המגעים על העסקה אכן מתקיימים.

כזכור, בשבוע האחרון נחשף כי יו"ר הליכוד חבר הכנסת בנימין נתניהו מנהל משא ומתן עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על עסקת טיעון בנוגע לכלל תיקיו המשפטיים. במשא ומתן היועמ"ש מתעקש כי אמנם תיק 2000 יימחק – אך על נתניהו תוטל קלון, דבר שירחיק אותו מהפוליטיקה.

נתניהו התנגד עד כה לקלון והתעקש כי הוא מעוניין להמשיך בעשייה הציבורית. או כך לפחות ידענו עד כה. הערב נחשף כי למעשה נתניהו מוכן לחתום על עסקה שכוללת קלון, ורק המשפחה היא זו שמתנגדת. אמש ערכו פרקליטית נתניהו פגישה מיוחדת שבה ניסו לשכנע את המשפחה ללכת על העסקה.

אלא שאחרי הדיווחים – נתניהו מצהיר בחשבון הטוויטר שלו כי זה לא נכון. "פרקליטי נתניהו: באשר לפרסום, נתניהו לא הודיע ​​שהוא מוכן לקלון" כתב, והוסיף כי "הבהרה: בעקבות הפרסומים הכוזבים הרבים אני מבקש להבהיר: רק הודעות מפרקליטי נתניהו או דובריו הן הודעות מהיימנות. כל פרסום אחר איננו נכון".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו