‏בעקבות התחלואה הגבוהה: ארה

Yossi Aloni/Flash90

‏בעקבות התחלואה הגבוהה: ארצות הברית פרסמה אזהרת מסע לישראל

ארצות הברית פרסמה המלצה לאזרחיה להימנע מנסיעה לישראל ולעוד 21 מדינות ברחבי העולם בגלל תחלואה גבוהה בקורונה. ישראל הועברה לרמה 4 - "סיכון גבוה מאוד". מתחילת החודש ועד אתמול אובחנו 532,777 ישראלים לקורונה

ארצות הברית פרסמה הערב (שלישי) המלצה לאזרחיה להימנע מנסיעה לישראל, זאת בעקבות התפשטות הקורונה החריגה בארץ בגל האומיקרון. המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן (ה-CDC) פרסמו הודעה בה נכתב כי ישראל נמצאת ברמה 4 והגבוהה ביותר של סיכון מקורונה, ולכן האמריקנים צריכים להימנע מנסיעה אליה.

בנוסף לישראל, לרשימת המדינות שנמצאת ברמה 4 ועל האמריקנים להימנע מנסיעה אליהן נוספו עוד 21 מדינות ברחבי העולם בגלל תחלואה גבוהה בקורונה בהם. ברמה זו נמצאות בין היתר גם אוסטרליה, מצרים, ארגנטינה, בוליביה וקטאר.

ב-CDC הדגישו כי ההמלצה היא גורפת גם למחוסנים – אך אם מדובר בנסיעה חשובה, עדיף לטוס כשמחוסנים לנגיף. בינתיים ישראל מנפצת עוד ועוד שיאים מפרוץ המגפה – כשאתמול נרשם שיא של יותר מ-65 אלף מאומתים ביממה אחת.

מתחילת החודש ועד אתמול אובחנו 532,777 לקורונה, ממוצע של 31,340 חיוביים מדי יום לנגיף. ההערכה הרווחת בישראל היא שצפויה ירידה במקדם ההדבקה בטווח של שבוע עד 10 ימים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו