צילום מסך מתוך סרטון הפרקליטות

בפרקליטות מעריכים: כתב אישום יוגש נגד חבריו של אהוביה סנדק ז"ל

במשטרה ובפרקליטות מחוז ירושלים סבורים שיש מספיק ראיות כדי להעמיד לדין את ארבעת הצעירים שנסעו עם סנדק ברכב • המשפחה מגיבה: "ההרג של בננו אהוביה ז"ל בידי שוטרים, מראה את כל מה שלא טוב במערכת המשפט ובמשטרה"

אחרי סגירת התיק לשוטרים שניהלו את המרדף שגרם למותו של אהוביה סנדק, היועמ"ש אביחי מנדלבליט צפוי לפרסם השבוע את החלטתו בשאלה אם להגיש כתב אישום נגד ארבעת הצעירים שהיו ברכב עם סנדק. לפי דיווח בחדשות 12 הערב (מוצ"ש), ההערכה היא כי נגד הארבעה יוגש כתב אישום בגין סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

לפי הדיווח של משה נוסבאום, במשטרה ופרקליטות המדינה סבורים שהתגבשה תשתית להעמידם לדין את הארבעה. ממצאי החקירה ביססו את החשד שחמשת הצעירים, בהם גם אהוביה סנדק, נסעו ברכב בכביש מעלה מכמש, כשהם רעולי פנים, ויידו אבנים על מכוניות פלסטיניות נוסעות.

במשטרה מעריכים ונערכים לאפשרות שהחלטה להגיש כתבי אישום נגד ארבעת הצעירים תוביל לחידוש ואף להחרפה של המחאה של פעילי הימין, ולהחרפה של העימותים עם השוטרים.

משפחת סנדק הגיבה להמשך ההדלפות מהתיק: "ההרג של בננו אהוביה ז"ל בידי שוטרים, מראה את כל מה שלא טוב במערכת המשפט ובמשטרה, הדלפה רודפת הדלפה, מחדל רודף מחדל, יש כאן טיוח ואי צדק. מחר אנו יוצאים לדרך של תיקון ומאבק לצדק".

משפחת סנדק יוצאת למאבק, ותמסור מחר, יום ראשון, התייחסות ראשונה לסגירת התיק של הרג בנם אהוביה סנדק ז"ל, יחד עם עורכי דינם במסיבת עיתונאים מיוחדת מירושלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו