אילוסטרציה. Issam Rimawi/Flash90

יוגש נגדו כתב אישום: הושלמה חקירת מחבל שיידה אבנים לעבר הרכבת בי-ם

במשטרה מודיעים כי חקירתו של מחבל שיידה אבנים בשבוע שעבר על הרכבת הקלה בשועפט שבצפון ירושלים ונעצר - הושלמה. המחבל הוא בן 14, ובימים הקרובים תוגש נגדו כתב אישום. "נמצה את הדין עם פורעי החוק", מסרו במשטרה

לאחר שמחבל צעיר יידה אבנים על הרכבת הקלה בצפון ירושלים, במהלך סוף השבוע, במשטרה מודיעים הבוקר (חמישי) כי הם השלימו את חקירתו לאחר שנעצר על ידם. עוד עדכנו במשטרה, כי בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט.

כאמור, משטרת ישראל השלימה את חקירתו של צעיר ערבי בן 14 תושב צפון ירושלים, לאחר שבסוף השבוע שעבר במהלך מזג האוויר הסוער, הוא יידה אבנים לעבר הרכבת הקלה באיזור שכונת שועפט בצפון ירושלים. באירוע לא היו נפגעים ונגרם נזק לשמשת הקרון.

בעקבות עירנות מאבטחי הרכבת הקלה, אותר החשוד במעשה והוא נעצר על ידי המשטרה. לאחר חקירה יסודית של תחנת שפט במחוז ירושלים אתמול, גובשה נגדו תשתית ראייתית והוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע בבית המשפט לקראת הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות בימים הקרובים.

לאחר סיום החקירה והכוונה להגשת כתב אישום נגדו, מסרו במשטרה כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת למצות את הדין עם עבריינים ופורעי חוק הפוגעים בשלום הציבור, ביטחונו ורכושו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו