יו"ר העבודה: לא אשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו

דרמה במערכת דרמה במערכת הפוליטית: כשהבית היהודי מתחזק בסקרים, ומפלגת 'העבודה' נחלשת, מודיעה היום יחמוביץ' שלא תשב בקואליציה עם נתניהו ובנט

יו"ר מפלגת 'העבודה' שלי יחימוביץ' הודיעה הבוקר (חמישי) כי לא תצטרף לממשלה בהנהגת הליכוד ביתנו, ותעדיף לשמש כיו"ר האופוזיציה בכנסת הבאה.

קרא עוד:

[postim]

יחימוביץ' תכנס מסיבת עיתונאים. חברי הכנסת של המפלגה ומועמדיה לכנסת הבאה קיבלו הבוקר את ההמלצה כי ״לאור ההקצנה של הליכוד ביתנו ישנן רק שתי אופציות אחרי הבחירות: להרכיב את הממשלה הבאה בראשות שלי יחימוביץ' ואם הציבור יחליט אחרת – להנהיג את האופוזיציה״.

במפלגת העבודה אמרו לקראת מסיבת העיתונאים: "לאור ההקצנה וההסלמה הניכרת בעמדות הליכוד וישראל ביתנו בכל התחומים – הכלכלה והחברה, המדיני והביטחוני,

שלטון החוק והדמוקרטיה – מפלגת העבודה נותרה האלטרנטיבה היחידה להחלפת השלטון ולא תשב בממשלת נתניהו.

"מפלגת העבודה נחושה להיאבק להחליף את השלטון ותעשה כל מאמץ להנהיג קואליציה שתהווה חלופה לממשלת הימין הקיצוני הנרקמת בחסות התחרות מי קיצוני יותר – נפתלי בנט או נתניהו-ליברמן. אנחנו נחושים להראות לציבור שאפשר אחרת: כלכלה שפויה שפועלת לטובת מעמד הביניים והעניים, חתירה להסדר מדיני, ושמירה על צביונה של ישראל כמדינת דמוקרטיה ושלטון חוק".

יש לציין כי בסקרי דעת הקהל נחלשה מפלגת העבודה משמעותית והערכה היא כי הודעת יחימוביץ' ושינוי הפאזה תשיב את 'העבודה' לתמונת הקואליציה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו