ניצול הלינץ' משחזר: "הדלקתי את האוטו בכל מחיר וטסתי. אח"כ באו שוטרים פלסטינים"

דוברות המשטרה

ניצול הלינץ' משחזר: "הדלקתי את האוטו בכל מחיר וטסתי. אח"כ באו שוטרים פלסטינים"

נעמן, נהג המונית הישראלי שהותקף על ידי המון זועם בסמוך לחיסול המחבלים אמש, סיפר: "לא נתנו לי לומר מילה, זרקו עלי אבנים וצמיגים" • "הם קיללו אותי, שברו לי את כל האוטו, גנבו לי את הטלפונים ולקחו את הכל", תיאר

נעמן, נהג המונית שהותקף אמש בשכם, זמן לא רב לאחר חיסול חוליית המחבלים לאור יום, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, וסיפר על רגעי האימה: "נכנסתי לתקן את האוטו, באו 20 איש וזרקו עלי אבנים וצמיגים, עשו עליי לינץ' כנקמה".

"נפגעתי קצת בכתפיים ובראש, נכנסתי לתקן את האוטו, באו כ-20 ילדים גדולים, זרקו אבנים וצמיגים. קיללו, שברו את כל האוטו. אין לי שמשה אחת. גם את הטלפונים גנבו. הסתובבתי כדי לחזור חזרה והם תפסו אותי, זרקו אבנים, כל אבן 5 קילו".

הוא שחזר, "הייתי חכם, הדלקתי את האוטו בכל מחיר וטסתי. אח"כ באו שוטרים פלסטינים, שניים, הביאו אותי עד החיילים והאמבולנס". נעמן ציין כי לא ידע שקודם לכן כוח ימ"מ סיכל 3 מחבלים, "חבל שלא ידעתי. בחיים אני לא נכנס לשם יותר".

נעמן סיפר כי גם ילדיו צפו בסרטונים הקשים שהופצו ברשתות בסמוך לאירוע, ואמר: "הילדים ראו ובכו, לא היה לי טלפון לטלפן אליהם, הם דאגו". כשנשאל האם הייתה זו הפעם הראשונה שנכנס לשכם, השיב: "לא, אני מתקן את האוטו שם כנהג מונית. אבל אחרי הפעם הזו – זו תהיה האחרונה, בחיים לא אכנס לשם יותר".

תיעוד חדש מניסיון הלינץ' בשכם: סכין, אגרופים וצמיג על המונית • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו