אלמונים פרצו לבסיס צה"ל והשחיתו רכוש

אלמונים פרצו במהלך הלילה לבסיס צבאי צפונית לרמאללה והשחיתו 13 כלי רכב. צמיגי הרכבים נוקבו, החלונות נופצו ורוססו כתובות נאצה נגד מפקדים

במהלך הלילה (ד'), פרצו אלמונים לבסיס צבאי צפונית לרמאללה והשחיתו שלושה עשר כלי רכב. צמיגי גלגלי הרכבים נוקבו, החלונות נופצו ורוססו כתובות נאצה נגד מפקדים בצה"ל ובגנות הריסות המבנים הבלתי חוקיים במגרון השבוע.

משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע.

מדובר צה"ל נמסר כי בצה"ל רואים אירוע זה בחומרה. עם קבלת המידע אודות האירוע יצר מפקד פיקוד המרכז, אלוף אבי מזרחי, קשר עם מפקד מחוז ש"י של המשטרה, וציין בעקבות האירוע כי "הפניית זעם כלפי קציני צה"ל במטרה להרתיעם מלבצע משימות חוקיות, החלטות ממשלה והחלטות בית המשפט העליון פסול וראוי לכל גינוי. בכוונתי ביחד עם גורמי אכיפת החוק לתפוס את האחראים לכך ולמצות עימם את הדין".

שר הביטחון, אהוד ברק, גינה אף הוא את הפגיעה ברכבי צה"ל, ואמר כי "הפריצה לבסיס והפגיעה ברכבים הם מעשה נקלה של עבריינים שייתפסו בקרוב. מעשי הוונדליזם נגד ישראלים ופלסטינים נועדו לשבש את שגרת החיים ביהודה ושומרון ולגרום להסלמה בתקופה רגישה זו. אני משוכנע כי משטרת ישראל וכוחות הביטחון יתפסו במהרה את העבריינים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו