אלפי הנבחנים השתתפו בכינוס השנתי של 'שערי הוראה' | וידאו וגלריה

ביום ראשון הילולת הבעל התניא התכנסו אלפי בחורי ישיבות בכינוס השנתי | האדמו"רים מתולות אברהם יצחק ולעלוב נשאו דברי ברכה | צפו

כמידי שנה התכנסו ביום כ"ד טבת אלפי בחורים בכנס השנתי של ארגון עידוד ושינון ההלכה 'שערי הוראה' שבראשותו של הגה"ח רבי חיים שמרלר שליט"א ראש ישיבת אורייתא.

במהלך השנה משננים אלפי בחורים הלכות על פי סדר שמציבים רבני ארגון 'שערי הוראה' בהוראתם ובהדרכתם של גדולי ישראל המלווים את הארגון על כל צעד ושעל, לפני כשבועיים נערך מבחן על החומר הנלמד במהלך השנה בו נטלו חלק למעלה מ2000 בחורי חמד, במהלך כשעתיים ישבו הבחורים והשיבו על מבחנים מסכמים ומתומצתים מהחומר הנלמד.

קרא עוד:

[postim]

לאחר שצוות השופטים עברו על התוצאות קבעו את רשימת המשתתפים בכינוס הגדול, ואלה שהניבו תוצאות גבוהות הוזמנו אלו, סביב שולחנות עמוסים הסבו הנבחנים, המעמד החל בשעה 18:00 באולמי 'נוף ירושלים', עשרות אדמו"רים רבנים ראשי ישיבות ורבני הארגון פיארו את שולחן הכבוד.

דברי חיזוק וברכה נשמעו מפי כ"ק אדמו"רים מתולדות אברהם יצחק, לעלוב, ואת המשא המרכזי נשא ראש ישיבת אורייתא ויו"ר הארגון הגאון רבי חיים שמרלר שליט"א.

בסיום המעמד הוענקו פרסי הצטיינות למאות הבחורים מידי הגר"ח שמרלר, כן נערכו הגרלות על סכומי כסף בשווי עשרות אלפי שקלים, כן פורסמה קריאת קודש עליה חתמו כל גדולי ישראל לקבוע סדר לימוד בהלכות תלמוד תורה בספר שולחן ערוך הרב.

לאחר מכן קמו הבחורים ופצחו בריקודים סוחפים לכבודה של תורה כשעל הבמה מרקדים גדולי התורה ורבני הארגון.

מקהלה בניצוחו של ר' יענקי רובין הנעימה את המעמד, כשהסולנים הרב הגאון ירמיהו דמן וילד הפלא יענקי שטרן סלסלו בקול.

לפניכם וידאו גלריה מהמעמד:

המעמד השנתי של שערי הוראה המעמד השנתי של שערי הוראה (1) המעמד השנתי של שערי הוראה (2) המעמד השנתי של שערי הוראה (3) המעמד השנתי של שערי הוראה (4) המעמד השנתי של שערי הוראה (5) המעמד השנתי של שערי הוראה (6) המעמד השנתי של שערי הוראה (7) המעמד השנתי של שערי הוראה (8) המעמד השנתי של שערי הוראה (9) המעמד השנתי של שערי הוראה (10) המעמד השנתי של שערי הוראה (11) המעמד השנתי של שערי הוראה (12) המעמד השנתי של שערי הוראה (13) המעמד השנתי של שערי הוראה (14) המעמד השנתי של שערי הוראה (15) המעמד השנתי של שערי הוראה (16) המעמד השנתי של שערי הוראה (17) המעמד השנתי של שערי הוראה (18) המעמד השנתי של שערי הוראה (19) המעמד השנתי של שערי הוראה (20) המעמד השנתי של שערי הוראה (21) המעמד השנתי של שערי הוראה (22) המעמד השנתי של שערי הוראה (23) המעמד השנתי של שערי הוראה (24) המעמד השנתי של שערי הוראה (25)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו