"הוזלת המחירים של שטראוס – אחיזת עיניים"

אחרי שהוזילה לאחרונה את המחיר של 18 מוצרים, חברת שטראוס הודיעה על הוזלה של 36 מוצרים נוספים, בשיעור של בין 5 ל-10 אחוזים

אחרי שחברת שטראוס הוזילה לאחרונה 18 מוצרים, היא מודיעה היום (א') על הוזלה של 36 מוצרים נוספים, בשיעור של בין 5 ל-10 אחוזים.

בין המוצרים המוזלים ניתן למצוא חומוס אחלה500 גר', מעדנים של יד מרדכי, קפה טורקי עלית, שוקולד פרה ללא סוכר, שוקולד פרה, וופל עלית ודבש טהור של יד מרדכי.

בנוסף, התקבלו בחברה החלטות בנוגע לעובדים בשורותיה: לצמצם את מרבית עובדי חברות כוח האדם וקליטתם כעובדים מן המניין, הקפאת שכר הבכירים בחברה בשנה הקרובה, תוספת תגמול לעובדים בעלי רמת השכר הנמוכה בחברה, הגדלת סל הרווחה והתאמתו לצרכים השונים של העובדים ומתן מאה מלגות לילדי העובדים עבור לימודים אקדמיים.

מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, אמר כי: "זה מהלך שתכנונו החל כבר בקיץ עם תחילת המחאה. הגענו להבנה בחברה, שלא מספיק לתת הוזלות לצרכנים, אלא צריך גם להסתכל על 6,000 העובדים שלנו בישראל.

"אנו נערכים לבצע את ההתאמות הנדרשות אל מול המציאות הכלכלית החדשה. הודענו היום על הוזלה נוספת במחיר חלק ממוצרי החברה בכדי לתרום תרומה נוספת להוזלת סל מוצרי המזון של כל אזרח ואזרח, זאת בנוסף להוזלות במחירי הקוטג', הגבינה הלבנה והמילקי שכבר ביצענו".

אלרוב: "העלתה מחירים, והוזילה. זה לא מספיק"

יוזם מחאת הקוטג' ומראשי המאבק הצרכני חברתי איציק אלרוב, הגיב להודעת שטראוס. "בשנים האחרונות חברת שטראוס העלתה מחירים על רבים ממוצריה בעשרות אחוזים, כך שהוזלה נקודתית של מספר מוצרים מצומצם בוודאי אינה מספקת, למרות שכל חיסכון לכיסו של האזרח הוא רצוי".

אין ספק שבעקבות המחאה החברתית בקיץ האחרון החברות מתחילות להבין כי הצרכן הישראלי יעניש כל חברה שתנסה לגזול את כספו על ידי העלאת מחירים מוגזמת, אך נדמה כי החברות לא מוכנות לוותר בקלות על כספו של הצרכן הקטן.

צו השעה: להמשיך ללחוץ על החברות, כדי להגיע להוזלות משמעותיות יותר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו