יהדות התורה והקשישים | שידור התעמולה

שידורי התעמולה: ביהדות התורה מתמקדים על – דאגה לחולים זקנים וחלשים – מה מטרת הקמפיין?

שידורי תעמולת הבחירות לכנסת: כמידי בחירות, גם עתה, נכנסת מערכת הבחירות לישורת האחרונה: שידורי התעמולה.

קרא עוד:

[postim]

אף מפלגה לא חושבת שניתן בתשדיר בחירות לשנע עשרות אלפי מצביעים בין תשדיר, בעיקר צעירים, אלא שהמדיה האלקטרונית מעניקה למתמודדים רוח גבית עם ג'ינגל סוחף אשר ממריץ את קהל הבוחרים כל הדרך אל הקלפי.

קהל היעד של יהדות התורה אינו נחשף לתכנים ולפיכך החליטו ביהדות התורה להתמקד בקמפיין "עזרה לאוכלוסיית הזקנים" , בניסיון לשאוב את קהל הפנסיונרים, (כמה אלפי קולות).

משרדי הפרסום 'בולטון פוטנציאל' של אברהם בריסק ו'בראשית' של מוטי קוטיינר מובילים את הקמפיין.

הסיסמא שהחלה את הקמפיין "כולנו חרדים", אך המסרים של המפלגה לציבור הכללי עוסקים בעיקר בדאגה לחלשים ולזקנים קשיי יום .על המילים והפקת הג'ינגל שמיועד למגזר הכללי והחרדי, אחראים פרסום בראשית בבעלות מוטי קוטיינר.

יצויין כי גם בש"ס הלכו על קמפיין דומה, כשברקע מתנגן הפיוט 'אל תשליכני לעת זקנה', נראים מבוגרים בודדים בבתים שגם עליהם עברו שנים וימים יפים יותר ואז מופיע אריה דרעי עם הוריו.

צפו בתשדיר התעמולה:

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בשביל מי זה נועד???

נ"ל זו גימיק לתפוס הזקנים, קשישים, וגם כמה שסניקי"ם ממורמרים, כי זו נעשה בצורה מאוד 'פרנקית' לא מתאים לההיימישע בינינו.

גם אי אפשר להספיק לקרוא כל מצגת בגלל המהירות

מאוד מאוד יפה

10 !!!!!

המסרים טובים (פשוט המפלגה טובה)
אך הקריין לא מספיק חזק
וגם מה זה האיור המשונה הזה של זקן, לא יכלו לשים איזה גרפיקה יותר מתקדמת? ב2013 יש דברים יותר מוצלחים. נראה לי שכצופה לא דתי הייתי חושב שהחרדים כנראה מעבדים את הפרסומות שלהם בוורד אם לא באיינשטיין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו