אחרי ההצפות – משרד ראש הממשלה ירד לחדרה

משרד ראש הממשלה יורד לשטח: מנכ"ל המשרד, הראל לוקר נפגש עם ראש עיריית חדרה בניסיון לאמוד את הנזקים הגדולים שנגרמו כתוצאה מהשטפונות | וגם, מדוע עיריית מודיעין עילית לא מתחילה את העבודות בתוואי הנחל למרות שקיבלה 12 מליון שקלים ממשרד האוצר?

מנכ"ל משרד רה"מ, הראל לוקר, סייר היום (ראשון) בעיר חדרה כדי לאמוד את הנזקים שנגרמו כתוצאה מהשטפונות בעיר.

קרא עוד:

[postim]

לוקר נפגש עם ראש עיריית חדרה, חיים אביטן, ועם תושבים שבתיהם הוצפו. סיור זה בא במקביל לביקורים שערכו נציגי משרד רה"מ במועצה האזורית עמק חפר ובעיר באקה אל גרבייה, וכן לקשר עם ראשי רשויות נוספים במהלך הסופה.

במהלך הביקור עדכן לוקר כי בהנחיית ראש הממשלה, גיבש משרדו כבר אמש (מוצ"ש) בשיתוף משרד הפנים ומשרד האוצר, חבילת סיוע לרשויות המקומיות לצורך שיקום תשתיות שנפגעו, כגון כבישים, מדרכות, גנים ועוד.

כמו כן הודיע מנכ"ל המשרד כי הוא מגבש מתווה סיוע לתושבים שנפגעו מהסופה. לצורך כך ביקש לוקר מראשי הרשויות המקומיות לרכז את הנתונים אודות התושבים הזקוקים לסיוע.

במהלך הביקור אמר הראל לוקר: "הממשלה תיתן מענה מהיר ויעיל לצרכי התושבים והיישובים שנפגעו ממזג האוויר הסוער, כפי שעשתה בשריפה בכרמל, וכפי שעשתה אחרי מבצע עמוד ענן. מסגרת הסיוע לרשויות המקומיות הושלמה כבר אמש. במסגרת חבילת הסיוע יועברו מיליוני שקלים לרשויות לצורך שיקום מיידי של תשתיות כגון כבישים, מדרכות וגינות. מתווה הסיוע לתושבים יושלם בתחילת השבוע הבא, לאחר שיועברו הנתונים מהרשויות המקומיות, איתן אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא".

יש לציין כי משרד האוצר העביר לידי עיריית מודיעין עילית 12 מיליון שקלים כבר לפני כחודשיים לצורך טיפול בבעיות הניקוז שהצטברו בתוואי הנחל שעלה על גדותיו. לאחר מדידות רבות, העירייה הודיעה לתושבים כי תחל בטיפול בבעיות מיד לאחר חג הפסח.

התושבים בשכונות המזרחיות של מודיעין עילית הביעו תמיהה על העירייה מדוע מתעכב ההליך להתחלת העבודות בתוואי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו