נתניהו שיבח את צה"ל והמשטרה על הפינוי ב E1

בפתח ישיבת הממשלה אתמול (ראשון) הודה ראש הממשלה בנימין נתניהו לכוחות הביטחון על הפעילות המוצלחת בפינוי הפלסטינים בשטח E1 | בהמשך סקר נתניהו את היכולת הביטחונית של ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר אתמול (ראשון) הודעה לכלי התקשורת בנושא פינוי E1 "אני מבקש לשבח את משטרת ישראל בגיבויו של צה"ל על הפעילות המהירה והנחושה לפינוי ההתקהלות הפלסטינית בשטח בין ירושלים למעלה אדומים. מיד כשעודכנתי על ההתקהלות הפלסטינית הוריתי לפנות אותה מיד וזה אכן בוצע אתמול בלילה, בצורה הטובה ביותר".

קרא עוד:

[postim]

נתניהו הודה לשר ביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ולמפכ"ל המשטרה על הפעולה, נתניהו אמר: "אני בטוח שבמידה ונדרש להמשך שמירה על השטח אתם תעשו זאת על הצד הטוב ביותר. אנחנו לא ניתן לאף אחד לפגוע ברצף שבין ירושלים ומעלה אדומים".

נתניהו לא יכל שלא להגיב לדברי אולמרט ושלח לעברו עקיצה מרומזת: "בסוף השבוע היה מי שביקר את הממשלה בראשותי על ההשקעות שביצענו בביטחון. ובכן, בניגוד לממשלות שהשקיעו מיליארדים בהתנתקות, אנחנו השקענו מיליארדים בהתעצמות שנועדה להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל. השקענו ונמשיך להשקיע בכיפות הברזל שעצרו את הטילים, גדר הביטחון בדרום שעצרה את המסתננים, במערך הסייבר וביכולות התקפיות והגנתיות של צה"ל, המוסד והשב"כ".

נתניהו אמר כי "היכולות הללו כבר באו לידי ביטוי בזירות שונות כולל בזמן מבצע "עמוד ענן" שנוהל באחריות ובשיקול דעת והשיג את מטרותיו. לא במקרה המצב הביטחוני במדינה הוא הטוב ביותר מזה שנים רבות וזה מול טלטלה ביטחונית אדירה סביבנו ובאזורנו. אני רוצה לשבח את השרים שעסקו בנושא ואת הממשלה שגיבתה את הפעולות החשובות להבטחת ביטחונם של אזרחי ישראל". דברי נתניהו אתמול בישיבת הממשלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו