הסטיקר החדש של ג': ליצמן נלחם בשבילך בשיניים!

ביהדות התורה פועלים כדי לקטוף את פירות העמל מהקדנציה הנוכחית, הבוקר (רביעי) הושק סטיקר עם תמונתו של ליצמן בו נכתב: "ליצמן נלחם בשבילך בשיניים!" | הסטיקר נועד להזכיר לציבור הבוחרים את רפורמת השיניים שהושגה בטיפולו של ליצמן.

רפורמת טיפולי השיניים של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיעה לקמפיין של מערכת הבחירות. היום (רביעי) משיקים ב- ג' סטיקר חדש מבית היוצר של משרד הפרסום 'בולטון פונטציאל', "הרב יעקב ליצמן נלחם בשבילך בשיניים".

קרא עוד:

[postim]

בשעתו השיק ליצמן את רפורמת טיפולי השיניים לילדים, והגדיר את הפעלת התוכנית כ'רגע היסטורי'. עתה פורע ליצמן את השטרות ובקמפיין משוגר מסר כפול, נלחם – בשיניים.

"מה שהתחיל כמאבק בלי סיכויים מול בג"צים והתנגדויות, הגיע בסופו של דבר להסכמה". ליצמן העריך שהרפומה תביא להורדת מחירים בכל תחום רפואת השיניים – גם בגילאים שאינם כלולים בסל ההנחות. מה שאומר שילדי ישראל עד גיל 8 יקבלו את טיפולי השיניים הבסיסיים חינם או בעלות מינימלית של 20 שקלים החל מ-1 ביולי.

הכנסת אישרה כי תוכניתו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן תפעל במתכונת ניסויית מ-1 ביולי עד סוף נובמבר – אז תתכנס הוועדה לדיון בהארכתו.

לפי נתונים שהציג משרד הבריאות, לילדים בגיל 12 בישראל יש בממוצע 1.7 שיניים נגועות בעששת, נתון גבוה בהשוואה למדינות רבות באירופה ובהן גרמניה, אוסטריה, צרפת ובלגיה (בהן שירותי בריאות השן הן בסל הציבורי). בנוסף, רק 46% מהילדים עד גיל 12 חופשיים מעששת – לעומת 68% בהולנד, 64% בדנמרק ו-61% בגרמניה.

הסטיקר החדש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו