חודש טבת השקט ביותר בדרום מאז שנת 2001

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) בבסיס צה"ל בעוטף עזה יחד עם בכירי מערכת הבטחון. במהלך הסיור אמר נתניהו כי קיים חשש כבד שהשקט יופר בין רגע וכוחות הבטחון ערוכים לכל תרחיש.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) בבסיס צה"ל בעוטף עזה. בביקור השתתפו שר הביטחון אהוד ברק, סגן הרמטכ"ל אלוף גדי אייזנקוט ואלוף פיקוד הדרום טל רוסו. הבכירים קיימו הערכת מצב כהמשך למבצע "עמוד ענן".

קרא עוד:

[postim]

על פי נתוני מערכת הביטחון עולה כי חודש טבת (דצמבר) הינו החודש השקט ביותר בדרום ב-12 השנים האחרונות (מאז ינואר 2001). מדובר בהישג משמעותי שהביא שקט לישובי עוטף עזה בכלל והדרום בפרט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בצאתו מהסיור לכלי התקשורת: "התרשמתי מאוד מהאמצעים הטכנולוגים המתקדמים, ועוד יותר מהמפעילות והמפעילים הצעירים שלנו כאן. צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון עושים כאן עבודה חשובה מאוד, הם שומרים על השקט. השקט נשמר מאז מבצע "עמוד ענן".

נתניהו אמר כי מדובר בשקט יחסי והדגיש כי למרות הכל, "אף אחד מאיתנו לא משלה את עצמו, השקט הזה יכול להיות מופר בין רגע, וצה"ל וכוחות הביטחון ערוכים לקראת כל תרחיש. אנחנו נעשה כל מה שנדרש כדי להגן על ביטחונם של אזרחי ישראל בגזרה זאת וגם בגזרות האחרות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו