פייגלין בקריאה אישית לדתיים הלאומים: 'הצביעו מחל'

חבר כנסת לעתיד ברשימת הליכוד - משה פייגלין, קורא היום במכתב אישי לציבור הדתי לאומי: 'הצביעו מחל' | "אנו מוציאים אט אט את הציבור ה'סרוג' מגדרות המגזר ומשלבים אותו במפלגת השלטון".

השטח מנומנם ובליכוד לא משלבים את פייגלין בתוך העשיה. מה שגרם לפייגלין שעתיד להיכנס לכנסת ה-19 כחבר כנסת מטעם הסיעה להנפיק מכתב ארוך ומנומק לחברי 'זו ארצנו' תנועת המאבק שלו.

קרא עוד:

[postim]

במכתבו שנשלח היום (רביעי) כותב פייגלין: "הגענו אז למסקנה, ששינוי אמיתי יכול להתרחש רק מתוך מנהיגות ישראלית הפועלת מתוך תודעה אמונית. המכשיר הפוליטי היחיד המאפשר לאנשי המחנה הלאומי להשתלב ולחתור להנהגת ישראל הוא הליכוד. לכן חברנו למפלגת השלטון, כשאחת המטרות היסודיות שלנו היא להסיר את המחיצות בין הציבור הלאומי לציבור הדתי. מאז ובמשך 13 שנים, אנו מוציאים אט אט את הציבור ה'סרוג' מגדרות המגזר ומשלבים אותו במפלגת השלטון".

"כשהצטרפנו לליכוד, שום כיפה סרוגה לא נראתה ברשימתו לכנסת. ואילו לכנסות האחרונות כבר בחרו הליכודניקים רשימה ובה ח"כים רבים בוגרי הציונות הדתית ועוד רבים שגילו נאמנות ללא סייג לארץ ישראל ולנושא הלאומי".

פיגלין מייעד את מכתבו לציבור הדתי לאומי וכותב, "חשוב לי כי הציבור יבחר ליכוד ויחזק את רשימת הליכוד לכנסת ה-19".

על אף שמקומו של פייגלין מובטח הוא מחליט לעשות מעשה לא ברור האם המייל ובו פניה אישית של פייגלין עבר את אישור מטה הסברה של הליכוד.

את מכתבו מסיים פייגלין בקריאה: "אני קורא לכם להצטרף אלינו – ובשמחה רבה להצביע מח"ל מתוך ידיעה ברורה שרק כך אתם מתייצבים על זירת ההנהגה ובונים לילדיכם מדינה יהודית עם מנהיגות שמאמינה בחזון שלכם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו