בעוד 35 שעות יבחרו 5.6 מליון איש את 120 חברי הכנסת

מוכנים ליום שלישי: הודפסו 7.5 מיליון פתקים לכל רשימה • בשגרירויות כבר הצביעו בצה"ל כבר החלו • כתב JDN מועדת הבחירות

262 מיליון פתקי הצבעה של 34 הרשימות המתמודדות בבחירות הודפסו, ובוועדת הבחירות ממתינים בקוצר רוח להיות כבר אחרי, על פי החוק הודפסו 7.5 מיליון פתקים של כל רשימה, וזאת למרות שיש רק 5.6 בעלי זכות בחירה, כדי להבטיח מספיק פתקי הצבעה רזרביים.

קרא עוד:

[postim]

החוק קובע כי יש להדפיס 30 אחוזים יותר פתקים ממספר בעלי זכות ההצבעה. הודפסו גם עוד 7.5 מיליון פתקים לבנים עלות פתקי ההצבעה 1.3 – מיליון שקלים. למשלם המיסים.

בחו"ל סיימו להצביע ובצה"ל החלו היום. קלפי צה"לית ראשונה נפתחה בבסיס הקריה שבתל אביב. המצביעים הראשונים היו חיילים שאי אפשר לפרט את זהותם. היום ומחר עתידות להתקיים בחירות נוספות ברחבי הצבא בכ-60 קלפיות. מחר (ב) יצביעו בין השאר לוחמי חייל הים בבסיסי חיפה ואשדוד ולוחמים מסיירת מטכ"ל. מחר עתידים להצביע לוחמים באוגדת יהודה ושומרון ובבקעת הירדן. ביום שלישי, יום הבחירות, ייפרסו ברחבי הצבא כ-150 קלפיות ניידות שיעברו בין מוצבים וכ-600 קלפיות נייחות.

בוועדת הבחירות עדיין דנים בבקשות שונות, הערב חייב יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט אליקים רובישנטיין את הבית היהודי בקנס של 72.000 ש"ח בגין הפרת הוראה. ומשכן הכנסת שוקק חיים, בוועדת הבחירות ממתנים כבר להיות אחרי "אבל אז יתחיל כאב הראש הספירה והמאבק על הקולות הכפולים הסכמי העודפים והקולות האבודים" אומרים הערב לJDN.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו