דיווח: חיל האוויר תקף בלבנון

גורמים בלבנון דיווחו על פיצוץ עז שנשמע בעיר צור בדרום המדינה | על פי עדי ראייה מטוסי חיל האוויר הישראלי חדרו למרחב האווירי בדרום לבנון וערכו טיסות באזור.

האם צה"ל שוב תקף באזור לבנון? שבוע לאחר המתקפה האווירית בסוריה כלי התקשורת בלבנון דיווחו על פיצוץ עז שנשמע בעיר צור בדרום המדינה, על פי עדי ראייה מטוסי חיל האוויר הישראלי חדרו למרחב האווירי בדרום לבנון וערכו טיסות באזור.

קרא עוד:

[postim]

המטוסים פוצצו מתקן שידור אלקטרוני של החיזבאללה. כך דיווחה רשת החדשות הלבנונית "future tv". עוד נמסר כי הפיצוץ נשמע סמוך לשעה 22:30 באיזור אל-פוואר, בין אל-חלוסייה בדיאס ודיר קנון אל-נער, כוחות חיזבאללה מיהרו לחסום את הגישה לאזור.

בערוץ אלמנאר, המשתייך לארגון החיזבאללה, דווח כי מערך הנ"מ של לבנון זיהה תנועת מטוסים של האויב הישראלי שחודרים למרחב האווירי של לבנון.

ברשת הטלוויזיה של הארגון הכחישו וטענו שמדובר בפיצוץ של רימון הלם. גם סוכנות הידיעות הרשמית של לבנון דיווחה כי מדובר בפיצוץ רימון.

במקביל דיווחה סוכנות הידיעות הלבנונית כי מהשעה 22:00 מבצעים מטוסי חיל האויר תקיפות דמה בגובה נמוך מעל אזור מרג'עיון, נבטייה, אקלים אלתופח וחיאם שבדרום המדינה. גם הבוקר דווח על גיחות של מטוסים ישראלים בשמי המדינה.

גורמים רשמיים אמרו לסוכנות כי "טיסות הראווה" של חיל האוויר הישראלי, שגרמו לבומים על קוליים, נועדו להוכיח עליונות אווירית של הציונים, אך מדובר בהפרה בוטה של החלטה 1701 של האו"ם.

שר החוץ הלבנוני, עדנאן מנסור, גינה את ההתקפות של ישראל ואמר כי ישראל ראויה לתגובות קשות ולחרם תקיף הן במישור הכלכלי, המדיני והדיפלומטי". את הדברים אמר מנסור לתקשורת ערב יציאתו לקהיר, שם תתקיים השבוע ועידת ארגון שיתוף הפעולה של המדינות האסלאמיות. "המטוסים הישראליים ממשיכים לחדור למרחב הישראלי של לבנון כל יום. חייבים לעמוד בפני ההתקפות הישראליות, אבל לא רק בקריאות, הצהרות וגינויים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עד מתי להתגרות נוראה באומות ציונים ראה הוזהרתם אני מתיר את בשרכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו